Sergiu Grunberg raspunde domnului Dobronauteanu. “Scrisoare mai deschisa”

Scrisoare  mai deschisa

 Stimate domnule Dobronauteanu , stiu ca sunteti un om corect si intr-un fel apreciez interventia dumneavoastra in favoarea domnului Dumitriu, ca o dovada de fidelitate fata de un prieten , de responsabilitate ( fiindca dumnevoastra l-ati recomandat ca presedinte , dar si de curaj , fiindca stiati bine ce urmeaza .

O veche maxima spune : Mi-e prieten Platon , dar mai prieten adevarul .

Realitatea si istoria se pot cosmetiza, dar cu greu pot fi schimbate!

Am sa va raspund concret, scuzandu-ma ca nu folosesc citate din regulamente sau statut .

  1. Daca va amintiti , m-am autoinvitat in calitate de Presedinte al Colegiului  de Antrenori la o sedinta a CD , pentru a cere ca hotararile CA sa fie respectate .

Dumneavoastra aveti dreptate , nu se schimbau hotararile CA , era mult mai subtil , nu se discutau  : tematica CD era aranjata de asa maniera , incat sa ignore anumite probleme deranjante . Asa se face de exemplu ca o decizie luata in unanimitate de CA de 2 ori , privind limitarea numarului de jucatori straini , nu a fost discutata niciodata in CD .  In legislatura dlui Dumitriu , se schimbau de-a dreptul hotararile conform spuselor actualului presedinte CA, Mircea Pavlov.

E adevarat ca daca vezi tematica importanta a ultimelor sedinte CD , te poti intreba daca nu a fost elaborata de un elev de scoala primara

  1. Reafirm faptul ca majoritatea decizilor importante s-au luat de  2-3 oameni , ulterior cativa membri ai CD , erau convinsi democratic . Nu uitati ca am avut cateva cunostinte in CD .
  2. Ati spus dca totul e curat si legal in actele FRSAH .

Pai , atunci , de ce sa nu cerem un audit de la Minister , care sa verifice de exemplu:

-daca nu cumva exista niste bilete de avion dosite

– daca actele contabile sunt detaliate si complete

– daca anumite actiuni au aprobarea CD si astfel justifica cheltuielile

– daca e legal sa compenseze federatia pierderile organizatorilor

– daca secretarul general stabileste cantonamentele si evalueaza eficienta lor

– daca programul de lucru e legal , ca si salariile , vechimea sau cumulul de functii

Cu un minut inainte de demisia dlui Dumitriu , cineva, verificand documentele , a exclamat : asta e un caz de procurarura , dar probabil , aceasta iesire e scoasa din context .

  1. La faptul ca lovesc lipsit de fairplay intr-un om care nu mai are putere politica , va raspund uurmatoarele :

Intrebati-va apropiatii de exemplu , ce atitutudine au cei de la Minister cand aud ca domnul Dumitriu e de la PDL ? Nu spun ca e normal , dar asta e realitatea . Faptul ca domnul Dumitriu s-a retras practic de un an jumatate delegand alte persoane , si aparand rar, doar ca cautioneze anumite actiuni , ce inseamna. ?

Adica nici nu plec, nici nu conduc . Nu e un vid de putere? S-a inventat cumva functia de presedinte in standby ?

Eu i-am cerut demisia domnului Dumitriu intr-o forma civilizata si eleganta , exasperat fiind de telefoanele de la federatie , invocand lipsa acuta de bani.

Aici am sa fac o paranteza realista , dar poate socanta pentru dumneavoastra.

Noi avem nevoie de un presedinte care sa fie o persoana cu notorietate , care sa fie capabila sa pledeze cauza sahului la niveluri inalte, sa fie un bun mediator , dar care in primul rand sa aduca bani , fiindca lipsa lor este cauza tuturor neimplinirilor .

La nivel de idei, sahistii sunt suficent de inteligenti , nu au nevoie de mentori . Ca nu sunt bogati este vina lor, fiindca s-au cramponat de sah si nu au intrat in afaceri sau politica.

Cei care vin ca presedinti, stiu foarte bine asteptarile ,iar in momentul in care nu mai pot aduce bani,, ar trebui sa se retraga!

  1. Sa aducem putin in discutie democratia domnului  Dumitriu . Nu ma indoiesc ca atunci cand l-a insultat pe Dieter, cand s-a decis sa nu trimita echipa masculina la Olimpiada, s-a consultat cu fiecare membru al CD.

Nu inteleg insa , de ce timp de mai multe zile nu a raspuns la telefoanele

Domnului Manole , ale domnului Constiantin Ionescu sau ale mele , care incercam sa salvam situatia in ultima clipa .

Domnule Dobronauteanu , episodul cu neparticiparea la Olimpiada a fost ca o mineriada pentru lumea sahului romanesc .

Faptul ca nu si-a asumat raspunderea , ca nu si-a cerut  scuze, ca nu si-a dat demisia atunci cand era momentul ideal,  nu ma mira , atata timp cat a declarat textual:

Ascultati-ma pe mine , Dieter nu are valoare, vrea numai bani , mai bine investiti in tineri!.

Despre mine a spus ca nu ma pot compara cu el , ca sunt un nimeni , ca sunt lipsit de onoare si a mai scris un pic imprudent ca nu il intereseaza parerile unui individ cu nume de negustor !

Ieri dupa ce a colindat cu  telefonul la membri CD , cerandu-le sa-i repare onoarea si sa ma blameze pemine , nu s-a abtinut si m-a sunat si pe mine . Am inregistrat , convorbirea , amuzanta pe undeva , la sfarsit degenernd intr-un virulent atac antisemit . Gens una sumus ,nu-i asa domnule Dobronauteanu?

Domnul Dumitriu a declarat  fara echivoc ca domnul Zatreanu e un escroc- deocamdata nu s-a dovedit nimic si sper sa-l dea in judecata . Dar in Biblie se spune : sa arunece cu piatra doar cel care nu a pacatuit . Deci de unde vine autoritatea morala a domnului Dumitriu ? Banuiesc ca din alegerile din 2010 supercorecte si cinstite, si pentru care cred ca e invidios si domnul Alexandru Crisan . (credeti-ma am fost in sala si sunt un fin observator)

  1. Ati incercat, sa induceti in opinia publica sahista ideea ca eu sunt un tip eminamente distructiv .

In primul rand , daca ati fi avut curiozitatea, sa intrati pe site-urile de sah, ati fi constatat ca exista acolo destui oameni inteligenti , informati cu idei pertinente si ca atare greu de pacalit .

In al doilea rand, aveti nu stiu cate mailuri de la mine, in care am facut zeci de propuneri si sugestii agreate aproape integral de dumneavoastra .Daca doriti pot sa le detailez , dar intrebarea e alta , de ce aceste propuneri nu au ajuns in CD ,si aproape niciuna nu a fost aplicata? Probabil fiindca nu au primit girul conducerii superioare despre care am pomenit la inceput.

Imi aduc aminte de vestitul banc al lui Brucan cu caprele , fiindca eu idei mai am, ,nu stiu daca dumneavoastra mai aveti federatie !

  1. Ce-i de facut de acum inainte?

Pai , in primul rand cred ca ar trebui sa fiu suspendat ca pe vremea lui Crisan .

Ar trebui ca si alti membri ai CD sa vina cu replici,, cu precizarea ca eu ii astept si rezultatul e usor de intuit .

Ati putea sa faceti o sedinta urgenta de CD , prin care sa-l implorati pe domnul Dumitriu sa revina , fiindca fara domnia sa nu se poate . Daca refuza, poate are o ruda interesata de aceasta functie.

In fond , amaratii astia de sahisti nu-s greu de condus : trebuie doar sa fi putin smecher si sa-ti insusesti deviza FIDE : Gens una sumus !

Domnule Dobronauteanu ,lasand gluma la o parte , va fac o declarartie publica :

Sunteti un om  cinstit , inteligent si bine intentionat pe care il respect si chiar tin la el. Ati facut lucruri bune pentru sah si sunt convins ca ati fi dorit sa faceti si mai mult .

Dar din pacate nu aveti taria sau mai bine zis rautatea , sa taiati raul de la radacina . Cand e vorba de binele general , acesta prevaleaza oricarei prietenii mai mult sau mai putin sincere , sau unor indoielnice  comandamente morale   .Viata e scurta , timpul nu iarta , si la un moment dat constati ca datorita unor compromisuri conventionale , esti foarte departe de scopul propus

Sincer nu inteleg de ce sa aparati cu inversunare oameni care nu merita.

Poate ca eu sunt prea reactiv, poate ca ar trebui sa ignor prostia si minciuna si nedreptatea , dar e greu sa ma schimb acum ..Dar recunoasteti macar ca fara indivizi scandalagii ca mine lucrurile pot degenera grav  .

Cat il priveste pe domnul Dumitriu simt un fel de compasiune : dupa ce  te straduiesti atatia ani sa-ti cladesti o reputatie,  in cateva zile sa reusesti prin rabufniri de orgoliu necontrolate, prin iesiri isterice, prin  imprudente si gafe impardonabile pentru un om normal, daramite pentru un om politic , sa te discreditezi, dandu-ti arama pe fata;, e o adevarata drama.

Cu stima

Sergiu Grunberg

ALTE POSTARI RELEVANTE

  • Comisarul Mizdrache

    inca o zi cu fum negru…

    martie 25, 2013 - 12:46 am Raspunde
  • Sebastian

    Cel mai usor este sa obtii culoarea Negru, arzi ceva si cu funinginea obtinuta se pot “cani” obiecte si .. suflete. Culoarea care se obtine cel mai greu este …Alb! Si nu acopera/ inlatura celelalte culori!
    Greu sa joci cu albele in ziua de azi!

    martie 25, 2013 - 8:10 am Raspunde
  • Kasparov

    “Pai , atunci , de ce sa nu cerem un audit de la Minister , care sa verifice de exemplu:…”. Pai chiar asa , domnule Grunberg , de ce sa nu cerem un audit ? Afirmati despre domnul Dobronauteanu ca nu are taria sa taie de la radacina , pai aratati-i dumneavoastra cum se face .

    martie 25, 2013 - 2:30 pm Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    Dar Domnul I.S.D cine e? Ce functie ocupa la FRSah? Au fost alegeri si n-am aflat ca este din nou Presedinte? Cine ii da dreptul sa raspunda in numele Federatiei?

    martie 25, 2013 - 4:50 pm Raspunde
  • alfa

    Pai,pentru putinii oameni care nu stiau asta ISD este a fost si este omul care ia toate deciziile importante din federatie,de aici si reactia la scrisoarea domnului Grunberg.

    martie 25, 2013 - 5:29 pm Raspunde
  • Un mic membru al familiei sahiste din Romania

    Sicer poate nu stiu eu dar specific junglei pica unul sarim toti la gatul lui. Actele de abia acum afirmam ca nu sunt in regula? Mi se pare cam tarziu dar ma rog.
    Dorim un presedinte care sa aduca bani. Cand il gasiti anuntati-ma si pe mine va rog sa vad aceasta minune.
    Ce sa facem de acum inainte. Sincer nu am pornit prea bine. Stati un pic oare unde am mai vazut astfel de discutii, parca la unele alegeri de partid. Sper sa nu le avem si noi la alegerea presedintelui.
    Si care este problema daca a plecat domnul Dumitriu cred ca Federatia nu sta intr-un singur om.
    Eu cred ca a venit timpul sa avem un Presedinte [meserias] dar acest fapt depinde de noi toti. Poate reusim de aceasta data sa fim si mai uniti un pic darramane de vazut.
    In rest sa fim toti sanatosi ca le vom trece pe toate.
    A sa nu uit succes doamnei pare un om serios si inteligent care vrea sa faca treaba

    martie 25, 2013 - 8:45 pm Raspunde
  • nedelcu cristian

    Somnul natiunii naste monstrii…iar romanasii nostrii sforaie pe ei de peste 20 de ani . Romania in majoritatea ei ,nu are un popor care sa merite schimbarea in bine …In afara de o minoritate avem la varf numai infractori si tradatori ,apoi o masa formata dintr o prostime cronica,care si ar trada si mama si sotia si copiii pentru un os de ros ,iar minoritatea erudita nu poate face fata unui asemenea val de mizerie socio-umana,care se revarsa peste Romania…Cu acestia nu vei face niciodata o tara si o societate civilizata…Referitor la sah …sunt total de acord cu domnul Sergiu Grunberg…

    martie 26, 2013 - 8:03 am Raspunde
  • niki

    Un “like” pt postarea lui Cristian Nedelcu. As spune canu numai de 20 ani, ci de la Burebista incoace romanii tot sforaie, cu rare exceptii de trezire. Americanii nu au avut traditie insa au format o societate, mai mult sau mai putin cu forta. Un popor care nu se poate sprijini pe traditii milenare iata ca a reusit sa aiba morala si mandrie. Si ceva care noua ne lipseste la nivel de natie: corectitudine.
    Revenind la sah, cred ca toti membrii vechii echipe de conducere trebuie sa se retraga. Sa vedem altii la lucru. E clar ca au fost si mizerii financiare, dar poate ca se va trage odata linie si cei alesi se apuca de treaba.

    martie 26, 2013 - 7:51 pm Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    @Niki
    Subscriu! Sa plece toti!
    Oare o fi nevoie si de “O scrisoare pierduta’?

    martie 26, 2013 - 8:09 pm Raspunde
  • Chibitz88

    Buna idee dar incompleta. Cine vine in loc, propuneri sau amatori sint?
    Veniti la adunarea generala din septembrie?

    martie 28, 2013 - 2:30 pm Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    Pai cam asta e ideea, sa plece amatorii din conducerea FRSah. N-ar fi rau ca la viitoarele alegeri sa fie acceptate doar candidaturile celor care au cel putin titlul de Maestru al sportului la sah,. Mai mult de atat, ar trebui sa fie impusa conditia studiilor superioare si celor care vor sa ocupe un loc in Consiliul Director, nu numai pentru functia de Presedinte si de Vicepresedinte.

    martie 28, 2013 - 8:47 pm Raspunde
  • Marius

    Ok am inteles nu vom avea pr..ti la conducere dar cum rezolvam hotia. Sa fim sinceri cei isteti fura mai bine decat id..tii. vasazica tot nu este bine

    martie 29, 2013 - 5:49 pm Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    @Marius
    tu la ce echipa joci? ca nu te-am citit pana acum…chiar daca pui puncte, puncte…tot injurie se cheama ceea ce ai scris…

    martie 29, 2013 - 8:14 pm Raspunde
  • Anuta Laurentiu

    Stiu ca din nou voi supara multe persoane “influente” sau mai putin,ca mi-ar fi mai profitabil sa ma abtin la comentarii, in situatia in care nu ma ascund dupa perdeaua scarboasa a anonimatului cum fac foarte multi, dar in naivitatea mea consider ca spunerea lucrurilor pe nume este in beneficiul progresului, in cazul de fata al sahului.
    Pentru inceput sa spun ca apreciez cele afirmate de Dl.Grunberg, ca rezonez cu multe din cele afirmate de dansul si ca afirmatiile sale capata o greutate considerabila in masura in care acestea vin de la un nume de marca in sahul romanesc, nu numai prin realizarile sportive personale, cat mai ales prin implicarea in miscarea sahista la nivel de club superperformant. Domnia sa este una din vocile cele mai indreptatite, mai autorizate in lumea sahului romanesc. Asta nu inseamna obligatoriu ca dreptatea sa fie in permanenta de partea sa.
    Personal, consider ca lucrurile in sahul nostru cel de toate zilele nu sunt doar albe si negre (ar fi mult prea simplu), ca interesele de moment sau cu bataie lunga ale diverselor personaje publice se intretaie si ceea ce azi le convine, maine nu mai este valabil. Tipic balcanic, tipic uman. De aceea as putea fi precaut in a elogia interventia vehementa a Dlui Grunberg, deoarece interesul dansului in disputa “echipa olimpica masculina”-expresedintele Dumitriu a fost evident, atata timp cat “echipa olimpica masculina” se regaseste in proportie de 80% in echipa sa. Ca expresedintele a gresit nu grav, ci foarte grav, cu consecinte dezastruoase pentru “(ne)reprezentarea” noastra internationala,
    este evident. In perioada critica, atunci cand lucrurile se mai puteau remedia, dansul a preferat sa se deplaseze la Drobeta Tr.Severin intr-o
    vizita cu conotatii politice , evitand sa ajunga la Baile Herculane, unde erau toti jucatorii lotului national la “Superliga”. Am fost martor atat la atmosfera de la Herculane , cat si la declaratia dlui Dumitriu (referitor la subiect) ca nu a putut lua legatura cu jucatorii in acea perioada.
    Pentru Dl.Grunberg as avea de abordat doua probleme (deocamdata):
    1. Sa renunte o data pentru totdeauna la vanturarea discriminarii sale in calitate de membru al comunitatii evreiesti. Este in avantajul domniei sale sa nu ne reaminteasca mereu acest lucru, mai ales acum cand oamenii s-au desteptat si au acces la informatii de la celalalt capat al lumii aproape instantaneu. Adevarul este ca domnia sa foloseste acest lucru pe post de discriminare pozitiva , ceea ce nu-l avantajeaza.
    2.Nu inteleg de ce in disputa (in mare parte justificata) cu expresedintele, la recenta Adunare Generala, l-a atacat in mod gratuit si nemeritat pe reprezentantul CONPET-ului, un om si un jucator de o probitate morala deosebita. Poate sa aflu de la Dl.Grunberg fapte de o gravitate extrema vis-a-vis de reprezentantul nostru, ceea ce eu sincer ma indoiesc,pentru a-i justifica iesirea. Pana la proba contrarie, il rog pe Dl.Grunberg sa-si pondereze avantul cand cineva nu se aliniaza dorintelor si doleantelor domniei sale.Cu totii avem la un moment dat pareri diferite, ceea ce poate duce la progres. Importante sunt insa faptele si mai ales ceea ce facem pentru ceilalti, nu doar in interes propriu.

    In privinta viitoarelor alegeri, sper ca reprezentantii cluburilor sa nu mai cada in capcana “politicului”, cea mai murdara,mai inconsistenta si incompetenta structura a societatii actuale, care ,indiferent de culoare nu aduce decat prejudicii acolo unde intervine. Cata naivitate la cei ce cred ca un politician va aduce bani ! Per total,politicianul va profita, sub o forma sau alta. Sahul nostru are nevoie de sufletisti, de oameni devotati acestui sport. Daca sunt (sau au fost)si adevarate valori sportive, cu atat mai bine.
    Atentie insa : am avut o mare sahista la carma FRSah, care a declansat un razboi pagubos, am avut ca presedinte un jucator de top care a bulversat si mistificat lumea sahului autohton si de la care mai avem inca si acum de platit datorii ! Oare cat de lipsiti de intelegere putem fi sa credem ca un titlu sportiv se poate substitui spiritului organizatoric si caracterului integru ?
    Pana si afirmatia cu detinerea de studii superioare pentru accederea in CD este o mare naivitate, atata timp cat in ultimii 10-15 ani s-au luat diplome de catre o gramada de analfabeti. Numai cine nu a vrut sau nu a avut destui bani nu a luat. Astfel incat conteaza ce a demonstrat ca poate si ce face sahistul respectiv pentru comunitatea sportiva. A da o semnatura sau un telefon pentru aprobarea unei competitii sahiste in calitate de persoana politica sau functionar public nu reprezinta mare lucru. Cel mult demonstrezi ca iubesti sahul si…atat.

    martie 30, 2013 - 2:56 pm Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    Iar se baga cate unul in seama, desi nu l-a intrebat nimeni cat e ceasul. Lumea mea nu e scarboasa, Domnule Anuta, e doar plina de venin.

    martie 30, 2013 - 3:15 pm Raspunde
  • Anuta Laurentiu

    Domnule Dandanache, perdeaua este scarboasa nu lumea, chiar daca putem spune si asa. Cititi mai bine.

    martie 30, 2013 - 3:24 pm Raspunde
  • sergiu grunberg

    Domnule Anuta mi-e foarte greu sa va inteleg .
    1. Eu sunt interesat ca si dumneavoastra si toata lumea ca echipa masculina sa fie in cea mai buna formula .
    2. Eu ma consider in primul rand roman , alti ma considera altfel ; daca nu am voie sa mentionez chestia asta , atunci aplaudati-l pe domnul Dumitriu pentru cele declarate in scris si telephonic cu subiect si predicat .
    3, Nu stiu pe ce reprezentant al Conpet l-am atacat .
    Astept in continuare de la dumneavoastra indicatii de comportament in viata si sah

    martie 30, 2013 - 5:47 pm Raspunde
  • nicu valahu

    Domnule Mizdrache, domnule Anuta, lumea in care traim nu este perfecta, dar putem sa o facem putin mai frumoasa adresandu-ne mai politicos unul altuia. Este doar o rugaminte pe care v-o adresez, si sper sa tineti cont de ea.

    martie 30, 2013 - 6:21 pm Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    @ Anuta Laurentiu
    Am citit foarte bine si am inteles ce ati vrut sa spuneti referitor la anonimi. Ideea e ca nu am citit “perdea scarbaosa” asa cum ati scris dumneavoastra. Daca nu ati vrut sa spuneti “lume scarboasa” asa cum am inteles eu, cred ca era mai potrivit ceva de genul “perdea de umbre”…
    Sa nu ma luati in seama…eu sunt un biet anonim…sau poate nu…

    martie 30, 2013 - 7:17 pm Raspunde
  • Dan Rat

    Ma intreb oare daca acesti “celebrii anonimi” ar fi fost atit de activi si largi in remarci, daca ar fi scris cu numele real ?

    martie 30, 2013 - 9:15 pm Raspunde
  • Anuta Laurentiu

    Domnule Grunberg,

    nici eu nu va prea inteleg raspunsurile :
    1. Nu exista din partea dvs.suplimentar si un interes strict personal, pe langa cel al nostru ca romani ?
    2.Nu am pe cine aplauda .Ce am avut de spus am spus.Nu este cazul acum sa mai detaliez. Daca va faceti ca nu intelegeti aspectul discutat este problema dvs.
    3. Dl.Baciu (la Adunarea Generala)
    Eu nu-mi permit sa dau indicatii nimanui,mai ales dvs., dar sper ca am permisiunea de a-mi exprima deschis opiniile.

    martie 31, 2013 - 1:05 am Raspunde
  • mtudorache

    Ader la multe dintre cele spuse de d-l Anuta! Si anume la ce? La postarea sub anonimat in primul rand. In sahul online, incerc sa fac oamenii sa inteleaga, ca o sa avem beneficii toti din aceasta verticalitate. 50% din anticheating se rezolva prin nume adevarat! Este incredibil, dar probat. Eu nu ma amestec intre acuzatiile de la o tabara sau alta. Dar in egala masura, citesc si incerc sa inteleg (situatia actuala) din afirmatiile d-lui Sergiu Grunberg sau ale d-lui Laurentiu Anuta, ca si ale altora. Peste comentariile Comisarului Mizdrache trec rapid! Dar nu numai. Langa dansul sunt si altii care adora aceasta stare numita anonimat. Indiferent cine sunteti, ce studii si cat de cult sunteti, cat de experimentat si informat sunteti in sah si in mediul sahist, ce IQ sau religie aveti, etc. Nu la intamplare enumar aceste calitati, de care inteleg ( ne sugerati) ca va bucurati si pot fi adevarate. Nu exista cale de mijloc aici. Cata vreme nu raspunde fiecare de afirmatiile sale, nu ajungem nicaieri, nu facem nici un progres si intretinem starea de conflict. Ce progres poate aduce, crearea unui standard privind functiile de conducere, standard care deja s-a dovedit falimentar in trecut? Unicul standard ar trebui sa fie cel al interesului pentru binele sahului romanesc, trecerea peste orgoliile de tabere si vointa de a linisti odata spiritele. Pentru asta nu cred sa fie nevoie de studii la Oxford sau sa ai titlul de mare maestru. Doar sa fi rational, cinstit, interesat si pasionat de sah si de sahisti. Se mai poate asa ceva? Liberatatea opiniei este un lucru bun si din interiorul dvs. trebuie sa vina acea responsabilitate fata de afirmatile facute, nu sa va fie impusa de administratori.

    martie 31, 2013 - 11:56 am Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    Mariane, ai inteles fix-pix. Nu am avut deloc intentia de a ma da mare, pentru ca IQ-ul meu se masoara in halbe de bere baute cu prietenii, iar titlul de maestru sau superior acestuia il am doar in parc sau pe o terasa unde se servesc mititei. Am sa-ti dau replica personal cand vei reveni in tara.

    martie 31, 2013 - 10:31 pm Raspunde
  • Comisarul Mizdrache

    Anuta Laurentiu spus
    “Domnule Dandanache, perdeaua este scarboasa nu lumea, chiar daca putem spune si asa. Cititi mai bine.”

    In umbra “perdelei mele scarboase” nu-mi schimb opiniile de la o luna la alta. Am o problema cu hotararile abuzive ale CD-ului si atat.
    Dar pentru ca am fost jignit…hai sa facem un pic de audienta!
    V-am dat like la pamfletul postat cu ceva vreme in urma, dar se pare ca va pare rau de ceea ce ati scris atunci. Care o fi motivul?Banuiesc ca nu are legatura cu faptul ca intre timp ati intrat in “lumea buna”…ca sunteti agreat in cercurile inalte ca antrenor-arbitru la Campionatele Nationale pentru Copii si Juniori.

    martie 31, 2013 - 11:34 pm Raspunde
  • dancostea64

    Aranjamentele se practica si la case mari, dupa cum tocmai s-a vazut. In finala vor evolua Magnur Carlsbov contra Vladimiron Kramnikin. Ce pretentii putem sa mai avem la noi?

    martie 31, 2013 - 11:38 pm Raspunde
  • Marius

    Pentru tovarasul comisar 🙂 Mizdrache.
    Stimate si mult iubite comandir imi plac punctele tocmai pentru ca in jurul meu se injura foarte mult, inclusiv je, si este un obicei rau de care incerc sa scap dar sincer nu prea reusesc.
    Este interesant sa afli opiniile unora si altora dar sincer le citesc doar ca diverse pentru ca hai sa fim sinceri este enervant de greu sa schimbi ceva. Nu imi place dar recunosc in ultimul timp ca putem fii condusi doar cu parul (sfantul nicolae).
    In rest vom da in continuare multe ba..ni cu bubuieli groaznice si efect zero.
    In rest urez sanatate si putere de munca preaiubitilor conducatori si sa ne omoare lent nu deodata.
    Pentru cei care comenteaza pe aici sa nu va suparati si enervati prea tare ca nu putem face nimic, doar palpitatii la corason. Asa ca mai dai in …. mea si hai sa traim in buna intelegere si pace exception cei care au sanse la ros un ciolanel pentru ca ei frate trebuie sa munceasca nu gluma. Sa ii dam jos odata ca vin ai nostrii la putere si prindem si noi ceva, apoi dai cu radacini la scaun nu cumva sa il fure huli..nii.
    Suntem cei mai frumosi, destepti si harnici daca vom fii noi sefi vom putea schimba totul. I-am explicat unui mare lider sindical ca daca as fii eu acolo sus as schimba multe (ex. nu mai fura nimemi fara aprobare, schimbam doar pe cei cu management defectuos adica nu cotizeaza, cat mai multe proceduri si ordonante ca sa nu ne mai intelegm etc.)
    Eu va zic la revedere si lasat-ii sa isi rupa capetele si sa isi dea pumni in gura, xare rezista acela ii bun de sef.

    aprilie 2, 2013 - 5:33 pm Raspunde
  • nedelcu cristian

    Simpatic acest domn Marius …nu as fi zis nimic despre comentariul dansului daca nu mi ar fi atras atentia un cuvant pe care majoritatea romanilor il folosesc atunci cand vor sa atraga atentia ca suntem tara francofona …peste 80 la suta dintre romani folosesc je in loc de moi …
    Numai bine …

    aprilie 3, 2013 - 8:09 am Raspunde

Lasa un Comentariu

Adresa dvs de email nu va fi publicata.