Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Anatoly Karpov 2645 – Heinz Thormann
Berlin sim East Berlin 1973 · French: Classical System: 4.e5 and 4.Bg5 dxe4 (C11)
1.e4 e6 2.d4 d5 3.Nd2 Nf6 4.e5 Nfd7 5.c3 c5 6.f4 Nc6 7.Ndf3 Qb6 8.Ne2 f6 9.g3 cxd4 10.cxd4 Bb4+ 11.Bd2
Negrul muta si obtine avantaj
4 Comentarii
11. …, fxe5!!
aprilie 23, 2012 - 8:02 amCorect. Si dupa 12…fxe5?
aprilie 23, 2012 - 8:04 am12…0-0 13.Ng2 Cd:e5!
iunie 24, 2013 - 7:19 pmCorect. A urmat 14.dxe5 Cxe5 15.Cf4 De3+! 16.Rf1 Nxd2 17.Dxd2 Dxd2 18.Cxd2 g5 si negrul a castigat ulterior.
iunie 24, 2013 - 7:52 pm