Capcane in deschidere (614): Totul e… Anti-Torre!


Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.

Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).

Efim Bogoljubov – Nikolay Grekov

Kiev 1914 • Queen Pawn Game: Anti-Torre (D02)

1.d4 d5 2.Nf3 Bg4 3.Ne5 Bh5 4.c4 dxc4 5.Nc3 Nd7 6.Nxc4 Nb6 7.Qb3 Qxd4 8.e4 Nf6 9.Be3 Qd7

Albul muta si castiga



ALTE POSTARI RELEVANTE

2 Comentarii

  • un

    10.Nxb6 axb6 11.Cxb6 cxb6 12.Nb5 +-

    iulie 4, 2013 - 8:15 am Raspunde
  • dan bujor

    Corect. Negrul a cedat dupa 11.Cxb6.

    iulie 4, 2013 - 6:22 pm Raspunde

Lasa un Comentariu

Adresa dvs de email nu va fi publicata.