Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Dupre C E A – Carlos Torre-Repetto
New Orleans, USA 1927 · Philidor Defense: Philidor Countergambit (C41)
1.e4 e5 2.Nf3 d6 3.d4 f5 4.Bc4 exd4 5.exf5 Qe7+ 6.Kd2 g6 7.Re1
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
1… Nh6+! 2.Rd3(2.Cg5 N:g5+3.f4 N:f4+ este la fel iar 2.Te3 d:e3 pierde si ea)N:f5+ 3.R:d4 Ng7+ 4.Ce5 N:e5+ 5.Re3(5.Rd5 c6#) Nc3+! 6.Rf3 D:d1 -+ sau 5.Re3 Dg5+ 6.Re2 D:g2 -+
februarie 19, 2010 - 1:09 pmCorect Ghita. In partida albul a jucat 4.Rd5, si a fost facut mat cu 4…c6.
februarie 19, 2010 - 8:16 pm