Capcane in deschidere (10)

Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.

Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).

Queen’s Gambit Declined: Albin Countergambit. Lasker Trap (D08)

1.d4 d5 2.c4 e5 3.dxe5 d4 4.e3 Bb4+ 5.Bd2 dxe3 6.Bxb4 

 

Negrul muta si castiga

ALTE POSTARI RELEVANTE

5 Comentarii

  • Gabriela

    6…-e:f2+
    7.Re2 (7.R:f2-D:d1)-Ng4+
    8.Cf3-N:f3+
    9.g:f3-D:d1+
    10.R:d1-Cc6

    aprilie 20, 2009 - 11:31 am Raspunde
  • rodantero

    Prima mutare a negrului e buna, dar nu si continuarea.

    aprilie 20, 2009 - 12:32 pm Raspunde
  • virgil

    Daniel,as avea si eu o propunere…Toate problemele nerezolvate, indiferent la ce rubrica, sa fie repostate zilnic alaturi de noua problema programata pentru ziua curenta. In felul acesta aceste probleme ar ramane mereu in atentia dezlegatorilor cu sansa de a fi rezolvate. Altfel pot ramane uitate pentru totdeauna…

    aprilie 20, 2009 - 8:15 pm Raspunde
  • Miroiu Catalin

    1…e:f2
    2.Re2-g1C+
    3.Re1-Dh4+ (4.g3 De4+)
    4.Rd2-Cc6 etc. ( calul nu poate fi capturat imediat din cauza Df2+ )

    aprilie 20, 2009 - 9:39 pm Raspunde
  • rodantero

    Corect. In mai mult partide pe care le-am vazut albul a jucat chiar mai prost luand calul, dupa care a urmat (evident) 3…Ng4+.

    aprilie 21, 2009 - 6:15 am Raspunde

Dă-i un răspuns lui rodantero Anulează răspunsul

Adresa dvs de email nu va fi publicata.