Al 3-lea turneu de sah open“Colosseum” un nou record de participare!

Record de participare pentru Sah Open Colosseum

La Sah Open Colosseum 3 au fost 38 de participanti, un nou record pentru acest open disputat pe www.playchess.com. Ocupantii primele trei locuri, nu au fost jucatori romani, si  au realizat 7 puncte din 9 posibile . Primii romani clasati au fost :1)Troll 3 – 6p ( Dan Rucsandescu – Iasi – 1925 elo );2) Danchess ( Gheoalda Daniel – Giurgiu – 1750 elo ). Au fost si discutii aprinse si fara perdea intre Troll3 si Mtudorache, despre care o sa discutam astazi pe blog.  De acum incolo nu o sa mai inscriu guest la turneele noadtre.Va doresc un week-end minunat si sa aveti pofta de viata si de sah!

Sevenhunt’s Swiss sytem 2008

Sevenhunt’s Swiss sytem 2008
(TD: Sevenhunt, Time: 5m + 0s, 9 rounds)

1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 GoldenFeather 1899 – 1/33 – 1/12 + 1/7 + 1/15 – 1/6 + 1/2 – 0/3 – 0/4 + 1/11 7.0 / 9 40.00
2 Ezzat777 2055 + 1/18 – 1/11 + 0/6 + 1/27 – 1/5 – 0/1 + 1/7 + 1/10 – 1/4 7.0 / 9 34.00 37.00
3 Fergburger 1903 + 1/37 + 1/5 – 1/13 – 0/6 + 0/7 – 1/8 + 1/1 – 1/11 – 1/10 7.0 / 9 34.00 37.00
4 Troll 3 1819 – 1/28 + 1/8 – 0/15 – 0/7 + 1/27 + 1/13 – 1/6 + 1/1 + 0/2 6.0 / 9 31.00
5 Danchess 1507 + 1/29 – 0/3 + 1/32 – 1/10 + 0/2 + 0/9 – 1/20 – 1/7 + 1/6 6.0 / 9 28.00
6 Heto2 1841 – 1/14 + 1/27 – 1/2 + 1/3 + 0/1 – ˝/7 + 0/4 + 1/13 – 0/5 5.5 / 9 34.00
7 Invent 1321 – 1/24 + 1/22 – 0/1 + 1/4 – 1/3 + ˝/6 – 0/2 + 0/5 – 1/13 5.5 / 9 31.00
8 MathPlayer2 + 1/17 – 0/4 + 1/21 – ˝/13 + 1/24 + 0/3 – 0/18 + 1/20 – 1/14 5.5 / 9 27.00
9 Sevenhunt 1686 + 1/35 – 0/15 + ˝/19 – 1/14 + 0/13 – 1/5 – 0/10 + 1/12 + 1/17 5.5 / 9 25.50
10 Guest1695936 + 1/21 + 0/24 – 1/12 + 0/5 – 1/14 – 1/27 + 1/9 – 0/2 + 0/3 5.0 / 9 28.00
11 ALIN_P 1778 – 1/38 + 0/2 – 0/20 + 1/28 + 1/18 – 1/17 – 1/12 + 0/3 – 0/1 5.0 / 9 27.00
12 SunDummy2 1468 – 1/23 + 0/1 + 0/10 – 1/25 + 1/19 – 1/24 + 0/11 – 0/9 + 1/18 5.0 / 9 25.00
13 Mtudorache 1807 + 1/34 – 1/32 + 0/3 + ˝/8 – 1/9 – 0/4 + 1/17 – 0/6 + 0/7 4.5 / 9 28.00
14 udrescuirinel 1294 + 0/6 – ˝/17 – 1/38 + 0/9 + 0/10 – 1/23 + 1/19 – 1/18 + 0/8 4.5 / 9 20.00
15 Chile- 1977 – 1/20 + 1/9 + 1/4 – 0/1 + 1/22 4.0 / 5 29.00
16 Random Xperiment 1632 – 1/29 – 1/28 + 0/18 + 1/25 – 0/19 + 1/23 4.0 / 6 15.00
17 Danfugulin 1628 – 0/8 + ˝/14 – 1/25 – ˝/19 + 1/20 + 0/11 – 0/13 + 1/21 – 0/9 4.0 / 9 21.00 31.50
18 Nerfquark 1426 – 0/2 + 1/38 – 0/22 + 1/21 – 0/11 – 1/16 + 1/8 + 0/14 – 0/12 4.0 / 9 21.00 31.00
19 Chess alliance 1233 – 0/22 + 1/36 – ˝/9 + ˝/17 – 0/12 + 1/28 – 0/14 + 1/16 – 0/20 4.0 / 9 20.50
20 Dixi82 1380 + 0/15 – 1/29 + 1/11 – 0/22 – 0/17 + 1/21 + 0/5 – 0/8 + 1/19 4.0 / 9 20.00
21 MODEST_RO 1560 – 0/10 + 1/28 – 0/8 – 0/18 + 1/23 – 0/20 + 1/24 – 0/17 + 1/25 4.0 / 9 17.00
22 Knebel 04 1826 + 1/19 – 0/7 + 1/18 + 1/20 – 0/15 3.0 / 5 22.00
23 Prochessro + 0/12 – 0/28 + 1/38 – 0/21 + 0/14 – 1/37 + 1/29 – 0/16 3.0 / 8 11.00
24 Guest70 1848 + 0/7 – 1/10 – 0/27 + 1/26 – 0/8 + 0/12 – 0/21 – 0/25 + 1/29 3.0 / 9 15.00
25 nicu valahu – 0/27 + 1/39 + 0/17 + 0/12 – 0/26 + 1/29 – 0/16 + 1/24 – 0/21 3.0 / 9 14.00
26 MARIANINO 1444 + 1/29 – 0/24 + 1/25 2.0 / 3 12.00
27 JIMI007 1431 + 1/25 – 0/6 + 1/24 – 0/2 – 0/4 + 0/10 2.0 / 6 16.00
28 Shocky 1135 + 0/4 – 0/21 + 1/23 – 0/11 + 0/16 – 0/19 – 0/29 + 1/39 2.0 / 8 9.00
29 Fratzy – 0/5 + 0/20 – 0/26 + 0/16 + 1/39 – 0/25 + 1/28 – 0/23 – 0/24 2.0 / 9 8.00
30 Chirikua + 1/39 1.0 / 1 9.00
31 đóńëŕí 1280 + 1/39 1.0 / 1 1.00
32 Madantzoy – 1/36 + 0/13 – 0/5 1.0 / 3 9.00
33 Warmaster Horus 1331 + 0/1 0.0 / 1 0.00 0.00
34 Razvan95 – 0/13 0.0 / 1 0.00 0.00
35 Dafnos – 0/9 0.0 / 1 0.00 0.00
36 Cipollino 1621 + 0/32 – 0/19 0.0 / 2 0.00 0.00
37 JiNs 1347 – 0/3 + 0/23 0.0 / 2 0.00 0.00
38 Dorin_spoaller + 0/11 – 0/18 + 0/14 – 0/23 0.0 / 4 0.00 8.50
39 (Bye) – 0/30 – 0/25 – 0/29 – 0/28 – 0/31 0.0 / 5 0.00 5.00


  • Mtudorache

    Este adevarat ceea ce spune Iulian despre discutiile mele cu Troll3 si profit de faptul ca intru primul pt a lasa un comentariu, stiind ca mai apoi o sa viziteze acest articol marea majoritate a jucatorilor de aseara, evident romani. Eu sunt asa cum sunt, dar imi asum responsabilitatea pt ceea ce fac. Aseara i-am scris in timpul turneului cateva cuvinte, asa cum spune Iulian fara perdea, lui Troll3. Am vazut aici un articol de la primul turneu in care acest Troll3 spunea ca a avut probleme cu net-ul pt ca altfel ii batea pe toti pt ca el are (avea) un rating mare. In acest articol s-a semnat Rdan si mi-am amintit cine este acest Troll3 pt ca mai jucasem cu el cand folosea nick-ul Rdan. Am cautat in lista ELO si am gasit numele lui exact iar acum am si confirmarea scrisa, este Dan Rucsandescu din Iasi. Acest…nu, nu mai folosesc cuvinte urate, in partida directa cu mine (Marian Tudorache din Moreni actualmente in Roma) in momentul in care a vazut ca pierde (intr-o partida in care am jucat rau de la inceput, insa el care se lauda ca are rating, nu era capabil sa castige cu piesa in plus!), a inceput sa-mi propuna in continuu o alta partida revansa. Eu care stateam ceva mai bine cu timpul am decis sa merg pana la capat si a… gresit. I-am dat sah si tura si eram castigat. Dar asa cum spuneam imi propunea in continuu revansa. Am incercat sa inchid sau sa deplasez ferestra care propune revansa (ce revansa intr-un turneu elvetian?)dar erau in cascada veneau continuu si-mi acoperea aproape toata tabla! Am incercat sa joc orbeste insa nu se vedea nimic (apropo! e posibil ca il bat pe acest Rucsandescu la sah orb si ca tot se umfla in pene ca are rating, eu am elo fide mai mare ca el)si asa mi-a luat turnul, mi-am dat seama pt ca nu-l mai gaseam! Am cedat apoi fara a incerca sa joc la timp unde probabil deja statea mult mai bine dupa toate orbecaielile mele. Este ca si cum as juca fata in fata cu el si imi da la picioare pe sub masa! Este cea mai murdara manevra pe care am intalnit-o pe playchess! I-am scris ceea ce merita, insa fata de ceilalti participanti si mai ales fata de Iulian, IMI CER SCUZE! Pentru limbajul fara perdea! Pot admite sa pierd in toate modurile, chiar intr-un final in care el are sa zicem doar un nebun si eu am avantaj material, ii propun remiza ca nu am timp suficient, dar el joaca si ma bate la timp! Serverul ii da victorie cat timp teoretic el m-ar putea face mat, evident eu jucand cele mai slabe mutari. Asa s-a intamplat in partida mea cu Iulian (Sevenhunt) cu deosebirea ca el nu a propus remiza si a pierdut la timp cand eu aveam doar un nebun. Admit chiar si asta, pt ca asa cum spunea Iulian era doar vina lui ca a ajuns in acea criza de timp. DAR VREAU SA JOC SAH SI CHIAR SA PIERD, INSA ACEST INDIVID M-A IMPIEDICAT SA JOC, ERA CA SI CUM MI-AR DA PESTE MAINI CAND VREAU SA MUT! Sau ca propurile de remiza in mod repetat! Cred ca cei care il cunoscut pe acest Rucsandescu mi-ar putea povesti o droaie de miselii pe care le-a facut! Sunt convins! Apoi referitor la neadmiterea celor cu nick-ul guest in concurs este mai mult decat optima! Nu inteleg ce este de ascuns, eu consider ca in fisa personala trebuie sa existe numele tau adevarat, daca esti responsabil de ceea ce faci. Apoi sub acoperirea guest se comit o sumedenie de nereguli, e un mod las de a te prezenta la o partida. Oricum consider ca se invata continuu cate ceva in viata si asta iti da experienta pt a combate ceea ce nu este asa cum ar trebui.

    august 2, 2008 - 7:55 am Raspunde
  • Strategos

    Ce inseamna nu o sa mai admit inscrierea de guest la turneu? Am nevoie de CI, CNP si grupa sanguina pentru a participa la un concurs pe playchess?

    august 2, 2008 - 8:30 am Raspunde
  • dixi82

    Strategos, poate nu ai citit in intregime postul lui Mtudorache. Fiecare participant trebuie sa joace sub un nume, ca in cazul unor nereguli sa primeasca “ban” pe acel nume. Sa pofteasca sa-si faca alt cont de fiecare data cand vrea sa mai joace. Nu are nici o legatura diferenta quest-username si CI, CNP si grupa sanguina cum spui tu.

    august 2, 2008 - 8:40 am Raspunde
  • Strategos

    Nu-i chiar cine stie ce sanctiune, pentru un individ fara caracter, faptul ca e nevoit doar sa-si creeze un alt cont, dupa ce a comis o neregula (probabil, una detectata cu noroc dintr-un lung sir de alte ilegalitati nedescoperite pana atunci). Vorbesc la modul general, fara referinta directa la ce s-a intamplat la turneul de ieri seara la care, de altfel, nici nu am participat.
    Poate ca la meciul dintre Troll 3 si Mtudorache o fi vb de vreo eroare tehnica, desi admit ca nu ma pricep sa explic un astfel de lucru (si mie mi se intampla frecvent, cand joc sah pe playchees, sa-mi dispara si sa-mi reapara fereastra partidei pe care o regasesc, fara sa fi apasat pe niciun buton, in bara de start). Nu vreau sa acuz sau sa scuz pe cineva anume, dar as fi foarte trist sa stiu ca astfel de nereguli se practica in turnee la care participa, in special, amatori, motivati de simpla dorinta de a juca sah, mai ales impotriva unor profesionisti desavarsiti (eu m-am simtit extrem de onorat de fiecare data cand am jucat contra unor adevarati maestri ai sahului romanesc, chiar daca am fost invins intr-o maniera categorica).

    august 2, 2008 - 11:19 am Raspunde
  • Mtudorache

    Strategos, cu tot respectul pt opinia ta, da-mi voie sa te asigur ca acest Rucsandescu este bolnav, este rau intentionat, nu se trateaza de eroare tehnica. Am intrebat in dreapta si in stanga, are antecedente de joc incorect adica a uzat asistenta software (a folosit program de sah in timpul partidei). Corect asta mi s-a spus! Eu cred ca nu-i jucator slab dar are un caracter de… In decembrie anul trecut am castigat 50 ducat (moneda fictiva pt premii pe playchess, 50 ducat sunt cam 5 euro) la sah 960 sau Fischer cum se mai spune. In acel concurs era si Rdan alias Troll3 in realitate Rucsandescu. Daca nu ma insel mi-a propus remiza, spunand ca a avut partida de turneu la sahul practic si este obosit. Eu strict ca forta de joc il apreciez, apoi fiind roman am zis da. Cand a vazut ca am luat premiu, te rog sa ma crezi ca m-a urmarit prin toate camerele de joc sa ma implore sa-i dau si lui 5 ducat! Culmea este ca nici nu aveam acei ducat, care fie vorba intre noi intra cam greu in cont. M-a disperat in acea seara, am iesit de pe playchess, ca nu mai scapam de el. Asa ca…eroarea cred ca este undeva in mintea lui! Iar despre guest, ce-i atat de greu sa creezi un cont? Iti spun eu ce face guest, ori e unul foarte tare, care nu vrea sa-si riste rating-ul; ori joaca impotriva ta cu un program de sah si chiar daca il prinde nu risca nimic; ori vrea sa faca tot felul de rautati si nimeni nu stie cine este. Apoi chiar daca ai un nume de cont fictiv, nu-i rau, insa ceea ce faci rau sau bine in viata trebuie sa fi responsabil. De aceea cred ca in fisa fiecaruia trebuie sa existe numele real. Apoi Iulian a spus ca nu mai primeste guest, insa nu a obligat pe nimeni sa joace cu nume real cu CI si CNP cum spui tu. Troll3 nu avea numele real in fisa lui si mi-am dat seama cine este doar datorita faptului ca a lasat aici cu ceva timp in urma un comment semnat Rdan.

    august 2, 2008 - 2:53 pm Raspunde
  • modest ciobanu

    Asa cum se intampla si in alte sporturi, orice abatere de la regulament si de la conduita trebuie sanctionata si este regretabil sa exportam astfel de practici intalnite pe Doizece. Si ar fi deasemenea regretabil sa ne risipim eforturile in mod inutil in a ne justifica, in loc sa venim cu idei si contributii personale menite sa promoveze acest sport.
    Nu realizez exact ce s-a intamplat, poate fi vorba de o eroare, pentru ca ma indoiesc ca, tehnic, site-ul permite o astfel de sicanare a adversarului.
    Dar cred ca postarea pe chat a unor injurii la adresa adversarului nu era de natura sa schimbe situatia, care putea fi eventual reclamata ulterior.

    august 2, 2008 - 3:02 pm Raspunde
  • Mtudorache

    Ai dreptate Modest Ciobanu 100% si mi-am cerut scuze pt limbaj fata de voi si de organizator, eu mi-am asumat partea mea!

    august 2, 2008 - 3:17 pm Raspunde
  • Strategos

    Mda…, incep sa-mi amintesc vag ceva legat de primul turneu organizat de blogul GSP pe playchess. Si atunci au fost formulate niste acuzatii grave la adresa unui jucator din Iasi! Nu stiu daca este vorba de una si aceeasi persoana de ieri seara! Nu vreau sa ma pronunt, pentru a nu face nimanui proces de intentie in mod gratuit!
    Mtudorache,
    Eu iti inteleg supararea si faptul ca tu recunosti ca ai gresit, prin modul in care te-ai exprimat fata de adversar, spune multe despre caracterul tau: nu ti se poate pune la indoiala buna credunta! Cu toate acestea, crede-ma ca, pentru binele sahului romanesc, as vrea ca tot ce s-a intamplat ieri seara sa se fi datorat numai unei erori tehnice!

    august 2, 2008 - 5:02 pm Raspunde
  • ceausescuiulian

    Inca nu imi spun punctul de vedere personal, deocamdata, pentru ca Rdan nu si-a spus inca versiunea sa. AM si eu ceva de spus si pro si contra a ceea ce s-a intamplat.Printr-o intamplare fericita, m-am aflat la sfarsitul partidei cu pricina, conectat la partida cu pricina. Asa ca STIU ce s-a intamplat, si cine spune adevarul. Mai ales ca ii cunosc pe ambii jucatori foarte bine, nici ei nu stiu ca ii cunosc asa de bine! Astept sa lamurim ceea ce s-a intamplat acolo, si sa vedem ce se poate face ca sa nu se mai intample asa ceva. Sper sa nu fie nevoie sa suspendam aceste turnee, care cu toata perioada, foarte aglomerata de concedii si de vacante, a inceput sa aiba succes. Si mai ales ca am pus bazele unor lucruri trainice si frumoase aici. Eu aveam mai multe proiecte, vis-a-vis de aceste turnee, si mai ales o extindere si o mai bine punere in valoare a acestora. Sper ca aceste disensiuni sa se rezolve, nu numai pentru ca ii cunosc pe ambii jucatori, ci pentru ca avem nevoie de a avea aceste turnee! Nu este asa de important cine castiga, atata timp cat oamenii vin cu drag catre aceste turnee si acest blog. Si cine nu stie cum se tine actualizat un astfel de blog de sah, poate sa ma intrebe cate ore dorm pe noapte de cand, am pornit la acest drum, si cat timp liber am avut. Dar problema nu este aici, ci undeva la voi. Am avut o saptamana grea, in care nu am fost in apele mele, mai obosit ca niciodata, si mai ales ca trupul a inceput sa isi ceara drepturile ( odihna ), din ce in ce mai des. Sper sa treaca si starea asta cat mai repede. Ceilalti au ramas sa “arbitreze”, si apoi sa luam niste hotarari impreuna pentru a incerca sa oprim, pe cat posibil fenomenul.Astept si alt gen de propuneri si mai ales ceea ce are de spus Rdan alias Troll3.

    august 2, 2008 - 8:12 pm Raspunde
  • rdan

    In primul rand as vrea sa-mi cer scuze pentru ca raspund atat de greu , insa azi am avut alt concurs in Iasi, memorialul “I.Moisini” la care am participat si am iesit abia pe locul 5 (cu 5/7)…asta dupa ce inainte de ultima runda aveam 5/6…Este al 3-lea turneu pe care il ratez in ultima runda in decurs de un an.. Ca sa facem o paralela la fel s-a intamplat si aseara….

    Revenind la partida cu Mtudorache de aseara…eu la mutarea a 13-a am pozitie castigata (2 pioni in plus) …dupa care a prins el un sah tura norocos la mutarea 50… Vazand ca amandoi mai aveam circa 20 secunde…i-am propus ce-i drept de vreo 3 ori remiza, la care el refuzat. In criza de timp i-am dat sah turn cu calul si am reusit sa castig partida si la timp si pe tabla.
    Iulian are toate partidele…poate sa confirme ce am spus si eu

    Dupa partida dl Tudorache a inceput cu injuriile…iar eu nu m-am putut abtine vazand cat este de nesimtit si i-am raspuns cu aceeasi moneda….poate am gresit…
    Nu inteleg care a fost problema dlui Tudorache….ar fi vrut sa castige o partida pe o simpla neatentie de a mea??….m-am uitat pe FIde…am vazut ca are ELO cu 100 de puncte peste mine….iar el la mutarea a 13-a este pierdut!…copiii de 10 ani de la noi la club cred ca joaca deschiderea mai bine decat el!
    Chiar astazi la concursul din Iasi am facut remiza cu negrele cu Calin Gheorghiu ,campion european la 12 ani (ELO doar 1740) si pot sa va garantez ca joaca mai bine decat oricare participant de ieri.
    De asta m-am si ofticat editia trecuta ca am avut probleme cu UpC-ul si ca nu au fost cine stie ce jucatori…nici unul nu avea peste 2000 pe playchess….nu ca as fi eu mare jucator…in Iasi sunt destui mai buni ca mine.

    La turneele la care am participat in tara am avut ocazia sa stau langa jucatori care fac 2700 oricand pe playchess (si chiar au facut de fata cu mine, de ex Dl Moldovan Daniel, MI, elo 2426, dar mai sunt si altii..) deci cam stiu ce inseamna un jucator bun de blitz.
    I-as sugera dlui Tudorache sa mai studieze Indiana Regelelui, precum si cand sa dea c5…care de altfel este o mutare cheie in aceasta deschidere ca si e5.

    O intrebare pt Tudorache…a zis ca ai intrebat in stanga si in dreapta si ti s-a spus ca am facu miselii…unde MAI EXACT ai intrebat??…te-ai dus la club si ai vbit cu dl Manole???…sau cu Vladimir??…pai atunci??…ai intrebat pe doizece poate….unde 50 % folosesc soft constant…unde se injura ca la usa cortului….da…foarte frumos mediu de jucat sah acolo…
    Referitor la turneul din iarna…probabil eram cu un f bun prieten din Iasi si am jucat amandoi…nu mai stiu exact condtiile….stiu ca tu ai iesit pe locul 50 si ceva si ai luat un premiu lucky si 5 ducati…iar noi am iesit pe 6 sau 7 la GENERAL si nu am luat nimic.Si intradevar cred ca te-am abordat cerandu-ti un ducat….totusi suntem oameni nu??…la care tu ai refuzat miseleste si ai fugit..Si nu cred ca eu ti-am propus remiza atunci ci persoana cu care eram…care de altfel e cu 3 clase peste tine si face 2500 cand vrea pe playchess!!

    Referitor la folosirea softului nu cred ca este cineva intreg la minte care dupa ce in prealabil mi-a vazut partidele sa poata afirma ca am jucat cu soft…

    pt Iulian….nu cred ca ma cunosti personal….insa eu cred ca faci o treaba f buna pe blogul asta…si personal chiar cred ca l-ai depasit pe sava la calitatea articolelor!…Tine-o tot asa !

    O sugestie pt toti cititorii ac blog : Eu mai demult am facut un experiment pe f multe site-uri de jucat sah online…de curiozitate sa vad daca se poate juca cu soft sau nu…iar singurele site-uri in care am fost prins au fost Playchess si ICC (Chessclub)…pe restul am facut ratinguri astronomice FARA sa fiu prins….
    Deci sfatul meu este sa nu va mai pierdeti timpul pe alte siteuri (Doizece, Yahoo, Kurnik, Free Internet Chess Club, Instantchess, Owl21 , Chesscube …etc)….pt ca se joaca cu SOFT!!!!!

    Toate cele bune
    Rdan

    august 2, 2008 - 10:40 pm Raspunde
  • Mtudorache

    Pff! Dar d-l Rucsandescu are impresia ca vorbeste la copii! Eu unul nu ma asteptam sa dea o replica, insa spre ghinionul lui a dat-o! Cred ca fara sa vrea recunoaste tot ceea ce eu am presupus! Ha, ha, a jucat de curiozitate cu soft. Incredibil! Mai omule, pai eu nu am gandit vreodata sa joc cu soft. Intelegi asta? Iti dai seama ce diferenta e intre curiozitatea ta si placerea mea de a juca sah (pe care tu mi-ai luat-o, pt ca m-ai impiedicat sa joc!). Ai dreptate in privinta partidei am jucat prost cum poate nici tu nu sperai, am jucat repede si am dat doi pioni cat o partida. Cu teoria, nu judeca in pripa, cand tu aveai cam 11 anisori eu castigam CUPA ROMANIEI ed a XII-a la sah prin corespondenta intr-o perioada cand iubitele tale softuri nu erau inca, sau cel putin nu erau intr-un mic orasel Moreni-Dambovita. Asta referitor la faptul ca ma indemni sa studiez. Dar sincer la varsta mea, 41 de ani, cred ca e tarziu iar eu ma bucur daca reusesc sa-mi amintesc 10-15 mutari din ceea ce stiam atunci si apoi cu experienta, am reusit sa castig turnee chiar si aici la Roma. Apoi scuza-ma, dar faci afirmatii care nu se verifica. Partida exista si cred ca stii faptul ca daca ai propus remiza ramane scris in ea. Dar nu ai facut-o, ba mai mult pe langa faptul ca imi propuneai o partida revansa in continuu, ai cerut victoria cum ca eu as fi deconectat(asta de asemenea trebuie sa existe scris in partida). Dar ca sa vezi cat esti de confuz, sa stii ca la Chess960 niciodata nu s-a premiat locul 50 (este vorba de asa zisul lucky prize, premiu norocos). Intotdeauna au fost doar 3 premii de genul locul 11, 22 si 33 sau 15, 25 si 35 (de aceea chiar si pe 35 daca zici ca am iesit sunt multumit, desi atunci am fost pe 22). Ducatii castigati de mine nu au fost 5 ci 50 si nu unul ai cerut ci 5 si daca citeai ma sus vedeai ca am intrat in posesia lor foarte greu mai exact iti pot spune pe cuvant de onoare in mai 2008 adica la 5 luni! Asa ca si daca vroiam sa-ti transfer, nu aveam ce. Daca ieseai pe 6-7 la general nu faceai remiza cu mine pt simplul motiv ca o victorie iti dadea poate posibilitatea la premiu si (din propria mea experienta de arbitru) indraznesti sa crezi ca la elvetian dupa remiza dintre noi, tu terminai pe 6-7 si eu pe 50? intr-un turneu cu cca 60-70 participanti (ca nu veneau mai multi la acest tip de sah). Si mai zici ca remiza a propus-o unul care era cu tine, unul tare care face cand vrea 2500. Dar ce cauta acel 2500 peste partida ta? Inteleg de ce uneori ai 2100, 2200 iar acum 1819. EU ITI RAMAN CU ADEVARAT DATOR PENTRU REPLICA CARE AI LASAT-O AICI. Se pare ca imi da dreptate in toate privintele, evident in afara celor 4-5 cuvinte urate care ti le-am adresat si pentru care mi-am cerut scuze la toti. Vad ca tu nu ai facut-o…Poate pe undeva pe aici gasesti si raspunsul de ce ratezi mereu pe finalul turneelor un loc fruntas. Joaca omule CU FORTELE TALE pe net si mai ales lasa-i pe altii sa joace fara sicane. Eu nu ma laud pe langa cine am jucat in turnee aici (cum faci tu), ca daca iti dau numele iti pica net-ul.

    august 3, 2008 - 12:52 am Raspunde
  • rdan

    Ce recunosc eu ma???…Am zis ca am jucat cu soft la turneul Colosseum editia a 3-a??….esti intreg la minte??
    Stii foarte bine ca pe playchess nu se poate juca cu soft…de asta le-am si recomandat celorlalti cititori ai acestui blog sa joace aici…
    Si atunci ce vrei? Invata sa pierzi….probabil nu joci de ieri de azi pe playchess…stii f bine ca in criza de timp se poate intampla orice….oricum partida aia nu meritai sa o castigi….am fost castigat de la cap la coada…
    La sahul prin corespondenta, sa fim seriosi, in general joaca toti ratatii care nu au avut succes la turnee reale…
    De ce aveam 1819 ieri??…oare de ce??…vad ca ai spiritul de observatie foarte fin …pentru ca abia jucasem 6 partide pe acel cont…dar asta nu ai mai observat nu??….in general am intre 2000 si 2100 la blitz…iar la bullet am trecut de 2200…
    Asa ca iti recomand sa iti controlezi crizele de nervi si sa nu ma injuri pe oricine dupa ce ai pierdut o partida !

    august 3, 2008 - 2:42 am Raspunde
  • Mtudorache

    O sa scutim acesti oameni de toata gargara asta! Am gresit odata adresandu-ti 4-5 cuvinte urate nu o sa gresesc in continuare! TE-AI ENERVAT RAU! ADEVARUL DOARE ASA-I? DACA TRIMIT OPINIA TA LA FR SAH in special la COMISIA CENTRALA DE SAH PRIN CORESPONDENTA citez mare: “LA SAHUL PRIN CORESPONDENTA, SA FIM SERIOSI, IN GENERAL JOACA TOTI RATATII CARE NU AU AVUT SUCCES LA TURNEE REALE…”oare cum crezi ca pica? Incredibil ! La acest punct vorbele sunt de prisos! Nu se poate comenta ce ai scris! Nu intelegi nimic si esti IRESPONSABIL! Pe partidele tale se vede ce caracter rau ai, sunt pline de cereri de victorie prin deconectarea adversarului (in cele in care ai probleme)! NICI SA TE URASC NU POT! MI-E MILA DE TINE! Tie oricum nu-ti mai raspund si oricum asa cum spuneam trebuie sa scutim oamenii de tot balciul. Poate ceva au de invatat totusi din asta…

    august 3, 2008 - 7:39 am Raspunde
  • ceausescuiulian

    Eu zic ca am ajuns aproape de OTV, si cazul a devenit destul de “popular” ca sa nu mai discutam pe tema aceasta. Ma interesa ce este de facut in primul rand pe viitor. Eu nu vreau sa fac doi sahisti ca voi, cu o personalitate, varsta si educatie diferita,( dupa perioada in care ati trait), sa vina sa se ” balacareasca ” aici. Cred ca a fost de ajuns ceea ce am auzit, si nu cred ca imi doream asta, cu atat mai putin cititorii blogului. Amandoi ati GRESIT, asta este clar. Nu suntem la judecata ca sa fac eu sau altii dreptate. Eu zic altfel, desi este probabil sa se sesizezesi altii dupa afirmatiile ce le-ati facut, mai ales ca blogul este postat si pe Frsah si este citit de multi de acolo. Hai sa terminam ca lucrurile astea cat se poate de neprofitabile. Tensiunea si dusmania nu au adus niciodata nimic bun, din contra. Cred ca incidentul acesta nu poate decat sa ne faca mai puternici, pentru ca o sa ne luam si noi masuri de protectie, atat cat se poate, ca sa putem sa luam masurile corespunzatoare. Am o zi asa de aglomerata incat numai de moderare aici nu mai aveam timp. Insa cred ca timp exista pentru ceva sau cineva atunci cand vrei sa faci CEVA. Eu sunt convins ca suntem pe un drum frumos si nu as vrea sa taiem din ramurile frumoase ce ne-au crescut trainic. Vreau sa cred ca dupa scandalul CRISAN, romanii au avut si mai au stigmat si sunt priviti cumva ciudat cand merg in afara sa participe la o competitie. Asta daca sunt invitati, caci si aici este greu sa faci parte din cei care pot veni la un turneu sa ii dea culoare si substanta. De curand in timpul campionatului european de sah, atunci cand IM Szabo Gergely avea 3puncte din 3 posibile, a aparut un personaj care a aruncat cu venin si fiere in mai toti cei care incercau sa il faca sa inteleaga ceva. Rezultatul? Gergely nu a mai reusit sa se concentreze, incercand sa apere punctul de vedere al cititorilor, si nu a mai atins norma de MM. De curand acelasi personaj a aparut pe blogsport.ro/sah, la Christiansen pe blog, si a facut valva si haos. Mai este si acum pentru ca acolo ca si aici nu am crezut ca este bine sa cenzuram mesajele, si am mers pe libera exprimare a publicului cititor. Asadar eu zic asa: chiar daca nu vreti sa va dati mana, macar incercati sa va fiti indiferenti si sa nu va mai jigniti. Si mai ales nu mai jigniti si pe altii colaterali, caci urmarile nu sunt lesne de ghicit, daca afla Domnul Marius Ceteras sau altcineva (asta daca nu cumva a aflat de la altcineva!). Nu vreau sa apar pe nimeni, prefer sa apar un punct de vedere sau o opinie, pentru ca fiecare poate sa se apere cum crede el mai bine. Asadar sper ca Elo(dia) show se va incheia aici. M-as bucura ca voi, doi sahisti semnificativi ca si elo si prezenta, sa aveti o discutie constructiva si sa ajungeti la un consens. Va propun un meci intre voi de 8 partide a cate 30 de minute daca tot vreti arbitraj. Luati microfon, webcam si va arbitrez eu, si atunci vedem care este mai bun dintre voi. Sa mai stiti ca un meci nu este definitoriu pentru a arata cine este mai bun. Coeficientii elo de aceea s-au creat si sunt si alte criterii de departajare. Insa cum pe Terra nimic nu este perfect, totul se poate schimba in cateva luni. Insa pentru linistea voastra, voi face si acest meci, daca asta va doriti, sau macar spuneti ce va doriti de la celalalt? Daca vrei sa fii respectat, respecta tu inainte. Astept alte raspunsuri, ale oamenilor si sahistilor adevarati, TUDORACHE si RUCSANDESCU.

    august 3, 2008 - 11:36 am Raspunde
  • rdan

    Eu zic sa incheiem discutia intre mine si Mtudorache aici, tinand cont ca amandoi am gresit si sa abordam alt subiect : De ce sunt primiti strainii la aceste turnee ?

    E adevarat ca vrem sa fim o comunitate de sahisti pe playchess…insa cred ca ar tb sa fim macar romani nu? Iulian deja a facut o decizie corecta anuntand ca nu mai primeste guest !….insa cu strainii ce facem?

    PS : La urmatorul turneu voi invita cativa sahisti buni sa participe…sa mai ridice nivelul competitiei ! Ar fi frumos daca ar participa si cativa cu titluri FIDE !

    august 3, 2008 - 1:21 pm Raspunde
  • Philopoemen

    Sevenhunt,
    Ai incheiat o discutie intr-o maniera fercita, deoarece se pare ca atat Mtudorache, cat si Troll 3 au dreptate fiecare (chiar daca e vorba de faptul ca fiecare are dreptate in felul lui), insa, totusi, ai deschis o alta discutie care ma dezamageste: nevoia de a cunoaste identitatea participantilor. E ca si cum ai pune la indoiala buna-credinta a competitorilor, care, dupa cum stii, se prezuma pana la proba contrarie. Si nici macar nu este o masura eficienta, in sensul ca oricine iti poate trimite un e-mail cu date avand o identitate falsa! Ai sa te pomenesti inscriindu-i in concurs pe Fane Spoitoru, Nutu Camataru, Bebe Carabina etc!
    Oricum, mie mi-a expirat contul strategos pe playchess, folosind, in prezent, unul de rezerva: Philopoemen (e vorba de un celebru strategos din Antichitate)…
    In ce ma priveste, voi accepta noile reguli impuse, desi mi se par absurde!

    august 3, 2008 - 1:27 pm Raspunde
  • ceausescuiulian

    Philopoemen: Daca vi se par absurde, inseamna ca eu devin absurd cumva. Propuneti-mi ceea ce credeti ca este mai bine si discutam pe tema aceasta. Ti-ar place, in conditiile in care vor fi premii, sa pierzi un premiu MERITAT, pentru un caz despre care am discutat? Dar, gandeste-te cum s-ar simti un jucator mare ce ar juca impotriva unui Rybka sau Fritz, la un turneu de al nostru? De ce crezi ca se evita participarea jucatorilor exponentiali la aceste turnee? Sunt intrebari care pot fi urmate de alte intrebari, fara raspuns. Sper ca noi sa le dam raspunsul bun, si convenabil noua, in cazul de fata.

    august 3, 2008 - 2:41 pm Raspunde
  • Philopoemen

    Admit ca absurd a fost un cuvant nefericit pe care l-am folosit si ma scuz pentru aceasta neatentie. In context, potrivit ar fi fost: exagerat. Eu sunt un simplu amator, nu joc sah decat de placere, nu m-am gandit niciodata sa castig premii. Pentru mine, cel mai mai important premiu este, pur si simplu, sa sa joc sah si, daca este posibil, impotriva unor maestri, chiar daca pierd in vreo 20 de mutari!

    august 3, 2008 - 2:55 pm Raspunde
  • ceausescuiulian

    Philopoemen:Si nu te intrebi de ce vin din ce in ce mai putin jucatorii tari pe la concursuri? Nu te-ai simtii nedreptatit cand ti-ai da seama, printr-un concurs de imprejurari, ca esti trisat? Eu astept sa imi spuneti voi ceea ce vreti si ce credeti ca este bine. Si discutam dupa cum vezi. Sunt aici si raspund la toate mesajele ce mi le trimiteti cat pot de repede. Sper ca va dati seama ca o sa reactionati cumva si voi ca si Marian Tudorache, si mai ales ca se pare ca acesta nu a fost “furat”, ganditi-va cand ar fi fost si celalalt ii mai si rade in fata si il sfideaza? Ganditi-va la aceste aspecte si mai meditati. Eu o sa fac cum va fi mai bine pentru toti si pentru ca aceste turnee sa nu fie privite cu suspiciune. Cel putin cat timp le organizez eu, si cred ca se poate face mai bine.

    august 3, 2008 - 3:11 pm Raspunde
  • danfugulin

    Este corect, mai ales daca se vor organiza concursuri cu mici premii si/sau cu participarea unor jucatori consacrati, sa se stie identitatea tuturor participantilor. Nu mi se pare nici o problema, atata timp cat particip la un concurs, sa ii acept regulile. La fel, nu vad de ce as ascunde identitatea mea daca intentiile mele sunt fair-play. Chiar propun crearea unei baze de date cu jucatorii care doresc sa se inscrie la concurs. Nu cred ca argumentul “astfel se indeparteaza oamenii care joaca de placere si nu au chef de formalitati” este viabil, deoarece pe acestia nu ii impiedica nimeni sa joace anonim oriunde altundeva (exista slava Domnului destul loc pe net, chiar si pt softisti).
    Pentru verdicitate se poate trimite chiar copie de pe un act de identitate (asa cum se solicita si pe siteuri) si astfel se va monitoriza jucatorul real si nu userul de pe playchess. Sunt sigur ca aceste discutii vor aduce beneficii tuturor.

    august 4, 2008 - 3:43 pm Raspunde

Dă-i un răspuns lui ceausescuiulian Anulează răspunsul

Adresa dvs de email nu va fi publicata.