Articolul 2200
Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
King Pawn Game: Macleod Attack (C20)
1.e4 e5 2.c3 Nc6 3.d4 Nf6 4.Bg5 h6 5.Bh4 g5 6.Bg3 exd4 7.e5 dxc3 8.exf6
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
1…cb2!! 2.De2 De7!!! 3.fe7 Ng7!! +-;
iunie 11, 2009 - 8:50 amRezolvarea este corecta.
iunie 11, 2009 - 8:58 am