Capcane in deschidere (62)

Articolul 2200

Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.

Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).

King Pawn Game: Macleod Attack (C20)

1.e4 e5 2.c3 Nc6 3.d4 Nf6 4.Bg5 h6 5.Bh4 g5 6.Bg3 exd4 7.e5 dxc3 8.exf6

Negrul muta si castiga


ALTE POSTARI RELEVANTE

2 Comentarii

  • virgil

    1…cb2!! 2.De2 De7!!! 3.fe7 Ng7!! +-;

    iunie 11, 2009 - 8:50 am Raspunde
  • rodantero

    Rezolvarea este corecta.

    iunie 11, 2009 - 8:58 am Raspunde

Lasa un Comentariu

Adresa dvs de email nu va fi publicata.