Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Alik Gershon 2671 – Alexander Shabalov 2613
GMA Bermuda 2003 • Gruenfeld Defense: Three Knights Variation. Hungarian Attack (D92)
1.d4 Nf6 2.c4 g6 3.Nc3 d5 4.Nf3 Bg7 5.Bf4 0-0 6.Rc1 c5 7.dxc5 dxc4 8.e4 Qa5 9.e5 Rd8 10.Bd2 Ng4 11.Bxc4 Qxc5
Albul muta si obtine avantaj
2 Comentarii
12.Ce4 Db6 13.Nxf7+ Rxf7 14.Cfg5+ Rg8 (Re8)15.Txc8 Txc8 16.Dxg4 +-
ianuarie 16, 2015 - 8:07 amCorect, negrul a cedat dupa 16…Cd7 17.Cd6+.
ianuarie 16, 2015 - 7:57 pm