Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Priit Sangla – Anatoly Karpov
URSS Team Ch. 1968 Riga • Torre Attack: Classical Defense (A46)
1.d4 Nf6 2.Nf3 e6 3.Bg5 c5 4.c3 cxd4 5.cxd4 Qb6 6.Qb3 Ne4 7.Bf4 Nc6 8.e3 Bb4+ 9.Nbd2
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
9….g5 _+.
septembrie 2, 2014 - 9:42 amCorect, a urmat 10.Nxg5 Nxd2+ 11.Cxd2 Da5 si albul a cedat.
septembrie 2, 2014 - 8:46 pm