Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Machiel De Heer – Gerard Grotenhuis
NLD-ChT9596, 1995 • Scandinavian Defence (B01)
1.e4 d5 2.exd5 Qxd5 3.Nc3 Qa5 4.d4 c6 5.Nf3 Nf6 6.Bc4 Bg4 7.h3 Bxf3 8.Qxf3 e6 9.0-0 Nbd7 10.Bf4 0-0-0 11.a3 g5
Albul muta si castiga
4 Comentarii
1.b4!!
ianuarie 1, 2014 - 9:44 am1…Df5 2.Dc6!!!+-;
1…Db6 2.Ca4 Da7 3.Ng5 +-
Dupa 1…Db6? 2.Ca4! D:d4(2…Da6? 3.N:a6! +-) 3.D:c6+!! +-
ianuarie 1, 2014 - 3:44 pmRepet a 2-a linie, fiindca am scris-o gresit, desi era o linie obligatorie: 1…Db6 2.Ca4 Dd4 3.Dc6 +-
ianuarie 1, 2014 - 5:02 pmCorect. In partida negrul a cedat dupa 1.b4 Df5 2.Dxc6!
ianuarie 1, 2014 - 5:16 pm