Campionatul Naţional de şah – Superliga-ed.2013


În perioada 30 august – 8 septembrie 2013 are loc la Mamaia Campionatul Naţional de şah pe echipe masculine şi

feminine – Superliga.

Partidele pot fi urmarite aici.

Masculin

Runda 1 on 2013/08/31 at 15,00
Bo.

1

  CS POLITEHNICA IAŞI

Rtg

10

  CLUBUL DE ŞAH AL MUN. BAIA MARE

Rtg

0 : 0

1.1

GM

Miroshnichenko, Evgenij

2619

GM

Erdos, Viktor

2650

1.2

GM

Balog, Imre

2534

GM

Nisipeanu, Liviu-Dieter

2665

1.3

IM

Mateuta, Gabriel

2517

GM

Vajda, Levente

2613

1.4

IM

Danilov, Vladimir

2405

GM

Szabo, Gergely-Andras-Gyula

2550

1.5

FM

Ungureanu, Vlad

2374

GM

Banusz, Tamas

2595

1.6

CM

Stegariu, Vlad-Ionut

2171

FM

Hajbok, Robert

2345

Bo.

2

  CSU PLOIEŞTI

Rtg

9

  CS MUNCITORUL REŞIŢA

Rtg

0 : 0

2.1

IM

Cioara, Andrei-Nestor

2462

GM

Shishkin, Vadim

2508

2.2

IM

Baratosi, Daniel

2402

IM

Petrisor, Adrian-Marian

2401

2.3

IM

Ionescu, Doru-Alexandru

2330

IM

Thesing, Matthias

2383

2.4

IM

Tomescu, Vlad

2389

NM

Grozav, Valeriu-Gheorghe

2165

2.5

FM

Voiteanu, Gabriel

2250

NM

Zaim, Marian

2124

2.6

CM

Deac, Bogdan-Daniel

2224

FM

Vrencian, Lehel

2190

Bo.

3

  CS VICTORIA TECHIRGHIOL

Rtg

8

  CSM LUGOJ

Rtg

0 : 0

3.1

GM

Timoshenko, Georgy

2518

GM

Jianu, Vlad-Cristian

2550

3.2

NM

Valeanu, Eduard-Andrei

2456

GM

Grigoriants, Sergey

2576

3.3

GM

Ionescu, Constantin

2443

IM

Filip, Lucian

2453

3.4

IM

Itkis, Boris

2391

FM

Balla, Tamas-Kristof

2376

3.5

IM

Raceanu, Valentin

2424

IM

Dragomirescu, Robin-Alexandru

2368

3.6

CM

Malureanu, Costin-George

2135

IM

Manea, Alexandru

2390

Bo.

4

  CS AEM LUXTEN TIMIŞOARA

Rtg

7

  ACS ŞAH APA NOVA BUCUREŞTI

Rtg

0 : 0

4.1

GM

Volokitin, Andrei

2688

GM

Iordachescu, Viorel

2609

4.2

GM

Berkes, Ferenc

2678

IM

Miron, Lucian-Costin

2532

4.3

GM

Lupulescu, Constantin

2634

GM

Fedorov, Alexei

2567

4.4

GM

Parligras, Mircea-Emilian

2560

GM

Marin, Mihail

2560

4.5

GM

Nevednichy, Vladislav

2573

IM

Georgescu, Tiberiu-Marian

2419

4.6

CM

Bida, Mihai-Eugen

2225

CM

Horvat, Dan-Sebastian

2209

Bo.

5

  CS STUD. MEDICINA TIMIŞOARA

Rtg

6

  CS OTOPENI

Rtg

0 : 0

5.1

GM

Nyzhnyk, Illya

2625

FM

Daianu, Cristian-Clement

2233

5.2

GM

Baklan, Vladimir

2621

CM

Dicu, Razvan-Stefan

2228

5.3

GM

Manolache, Marius

2503

CM

Vasile, Claudiu-Daniel

2171

5.4

IM

Petre, Nad-Titus

2365

I

Palamar, Theodor

1766

5.5

FM

Stanciu, Alexandru-Ovidiu

2355

I

Stanciu, Andreea-Briana

1779

5.6

NM

Doros, Radu-Marian

2307

I

Stancu, Robert-Alexandru

1759

Feminin

Round 1 on 2013/08/31 at 15,00
Bo.

1

  CS SÎNANDREI

Rtg

10

  CLUBUL CENTRAL DE ŞAH BUCUREŞTI

Rtg

0 : 0

1.1

WIM

Raeva, Elitsa

2292

WIM

Marin, Irina-Luiza

2130

1.2

WGM

Ionica, Iulia-Ionela

2195

WFM

Baciu, Anca-Otilia

2126

1.3

WNM

Rendi, Eva

2101

I

Dobre, Ana-Margareta-Alexandra

1893

1.4

I

Nevednicii, Alexandra

1682

WNM

Vasilescu, Maria

1880

Bo.

2

  CSM LUGOJ

Rtg

9

  CS AEM LUXTEN TIMIŞOARA

Rtg

0 : 0

2.1

WGM

Papp, Petra

2276

GM

Danielian, Elina

2470

2.2

WIM

Jicman, Ligia-Letitia

2143

IM

Foisor, Cristina-Adela

2391

2.3

WFM

Craciun, Paula-Iulia

2117

WGM

Voicu-Jagodzinsky, Carmen

2296

2.4

WCM

Lolici, Iselin-Amanda

1931

WIM

Foisor, Mihaela-Veronica

2212

Bo.

3

  CSS TG. MUREŞ

Rtg

8

  CS UNIVERSITATEA ARAD

Rtg

0 : 0

3.1

WCM

Adam, Andrea

1921

WNM

Florea, Dorina

1863

3.2

I

Sonfalean, Maria-Laura

1581

WNM

Olea, Liliana

1888

3.3

II

Magarin, Semela-Amara

1426

I

Berintan, Teodora

1849

3.4 Petculescu, Carina-Stefania

1001

I

Firaru, Roxana-Maria

1684

Bo.

4

  CS STUD. MEDICINA TIMIŞOARA

Rtg

7

  ACS ŞAH APA NOVA BUCUREŞTI

Rtg

0 : 0

4.1

IM

Atalik, Ekaterina

2431

WGM

Cosma, Elena-Luminita

2328

4.2

WGM

Sandu, Mihaela

2254

WFM

Chirita, Andra-Marina

2024

4.3

WIM

Dragomirescu, Angela

2242

WCM

Ilie, Maria-Ruxandra

2011

4.4

WFM

Visanescu, Daria-Ioana

2076

WCM

Serbanescu, Diana-Maria

1941

Bo.

5

  CSM BUCUREŞTI

Rtg

6

  CS POLITEHNICA-ANTIBIOTICE IAŞI

Rtg

0 : 0

5.1

IM

Peptan, Corina-Isabela

2434

GM

Lagno, Kateryna

2542

5.2

WGM

Ionescu, Irina

2229

WGM

Bulmaga, Irina

2410

5.3

WNM

Anusca, Madalina-Maria

2042

WGM

L’ami, Alina

2358

5.4

WCM

Morea, Georgiana-Steluta

1881

WIM

Padurariu, Ioana-Smaranda

2205

ALTE POSTARI RELEVANTE

  • Gary

    Pariaza cineva pt.cele doua podiumuri??
    Nu este etic sa pariezi pe retrogradante! Cred.

    august 31, 2013 - 1:54 pm Raspunde
  • Florin

    Baia Mare, AEM, Lugoj si Iasi, AEM, CSM

    august 31, 2013 - 2:11 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    La baieti: AEM, Baia Mare, Medicina Timisoara
    La fete: Poli Iasi, Medicina Timisoara, AEM Timisoara

    august 31, 2013 - 2:18 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    La meciul Techirghiol – Lugoj cred ca sunt gresite culorile la transmisia directa. Vlad Jianu are negrele la prima masa
    si asa mai departe.

    august 31, 2013 - 2:23 pm Raspunde
  • Gary

    Daca e sa ne luam dupa tragerea la sorti,mai multe “diagrame”sunt dubioase.Vorba orbului:”‘om vedea noi”!
    Eu pariez pe:A.E.M,Baia Mare,Medicina la baieti;A.E.M.,Poli Iasi,Medicina la fete.

    august 31, 2013 - 3:00 pm Raspunde
  • Gary

    Caline,vezi ca s-au intors diagramele!!!
    Prima “papera de la transmissione”!

    august 31, 2013 - 3:52 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Da,s-au corectat, e ok. Doar la masa 6 mai e gresit, Alex Manea e cu albele.

    august 31, 2013 - 3:56 pm Raspunde
  • Gary

    Treaca de la noi,mai ales daca bate Lugojul!

    august 31, 2013 - 4:00 pm Raspunde
  • Gabi

    S-a intors Valeanu, pariez numai pe el.

    august 31, 2013 - 4:06 pm Raspunde
  • Gary

    Gabi.
    Norma GM Valeanu? Atractiv! Bafta!

    august 31, 2013 - 4:11 pm Raspunde
  • Gabi

    Cam da!

    august 31, 2013 - 5:27 pm Raspunde
  • Dan Rat

    Uriasa surpriza in R2 ! AEM a pierdut !

    septembrie 1, 2013 - 6:59 pm Raspunde
  • Un cetatean cinstit

    Nici o surpriza , AEM-ul a jucat foarte slab ieri. Nu au jucat extraordinar pe nici o masa , iar pe masa juniorului diferenta a fost prea mare , Bida nu avea nici o sansa sa reziste.
    AEM ,locul 1? Niciodata ,cel putin nu la Superliga de anul acesta.

    septembrie 2, 2013 - 9:06 am Raspunde
  • Gary

    Unui Cetatean Cinstit:
    Cum adica:niciodata,sau la Superliga asta??
    E ultima Superliga?
    Mai usor cu verdictele dupa doar 2 etape! Cat despre “Caragialisme”…
    Sigur n-a scris un Cetatean Turmentat?

    septembrie 2, 2013 - 2:15 pm Raspunde
  • Ionut

    Nu exista si un chat in timpul rundei? Ar fi frumos sa vedem comentariile spectatorilor (chiar si ale jucatorilor!).

    septembrie 4, 2013 - 10:05 am Raspunde
  • Gary

    1.Felicitari echipei masculine a A.E.M.-ului pentru titlu,dar si o lectie pentru “Cetatenii Cinstiti”,care emit judecati de valoare,de la nivelul “sahistului din fata blocului”.
    Bravo A.E.M;bravissimo Sergiu Grunberg!!
    2.Aceleasi aprecieri si Iasiului,condus cu competenta de Domnul Manole!(Lectie pentru “contestatari”).

    septembrie 8, 2013 - 12:39 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Felicitari celor 2 echipe campioane, AEM la baieti si Politehnica Iasi la fete si mult succes la Cupa Campionilor Europeni.
    Gary – ce zici de pronosticul meu de la postarea cu numarul 3 ?

    septembrie 8, 2013 - 1:28 pm Raspunde
  • Gary

    Ca stii sah Caline!!
    Doar la baieti a dat-o in bara Medicina;next time!
    Sincer vorbind,nu prea te-am luat de “obiectiv”,cu argint Medicina la feminin,dar sa-ti traiasca Angela!!

    septembrie 8, 2013 - 1:37 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Multumesc mult Gary. Cand am pus pronosticul la fete am sperat sa citeasca fetele de la Medicina blogul si sa
    aiba incredere in fortele propri. Nu am fost obiectiv, recunosc.
    In alta ordine de idei cred ca trebuie sa remarcam prestatia senzationala a marelui maestru Nevednicii. De cand stiu
    eu de superliga (cam 40 de ani), in calitate de spectator si uneori de jucator, nu am mai vazut un rezultat de 8 din 8.

    septembrie 8, 2013 - 1:44 pm Raspunde
  • Dan Rat

    Rezultatul AEM-ului la baieti e incredibil in conditiile in care juniorii echipei practic nu au contat.Nu stiu sa fii avut vreodata AEM juniori atit de slabi (sau o alta echipa campioana). Aproape ca se poate spune ca au jucat cu o masa lipsa !
    Din fata calculatorului pus si simplu nu inteleg egalul AEM-ului la fete in ultima runda, care practic i-au aruncat pe locul III. ?!

    septembrie 8, 2013 - 3:59 pm Raspunde
  • stan

    Ce parere aveti despre “blatul” ordinar din ultima runda la partida Lugoj – Ploiesti?

    septembrie 8, 2013 - 4:19 pm Raspunde
  • Anuta Laurentiu

    @ stan : Scuza-ma, dar la ce mai précis te-ai gandit cand ai facut aceasta afirmatie ?

    septembrie 8, 2013 - 4:51 pm Raspunde
  • stan

    Domnule Anuta, va arde de gluma, duminica dupa pranz…. 🙂

    septembrie 8, 2013 - 5:08 pm Raspunde
  • Anuta Laurentiu

    Domnule Stan,

    chiar nu inteleg nici al doilea dvs. mesaj. Eu v-am intrebat foarte serios. Ce va face sa credeti ceea ce ati afirmat ? Pe ce va bazati ?

    septembrie 8, 2013 - 6:21 pm Raspunde
  • stan

    – partidele incheiate foarte repede (ca timp si mutari);
    – modul in care s-a desfasurat partida de la prima masa;
    – capitanul nejucator a ramas pe baricade pana la sfarsit, probabil ca “ala micu” nu a vrut sa asculte “ordinele”;
    – daca echipa din Ploiesti pierdea era retrogradata.

    Domnule Anuta, sincer, nu va miroase urat partida asta?
    Pacat de talentatul Deac, asta a vrut sa fie botezul in lumea curata a sahului. Si pacat se copiii de la Otopeni.

    septembrie 8, 2013 - 6:31 pm Raspunde
  • Anuta Laurentiu

    Domnule Stan,

    desi CSU Ploiesti (Petrolul Ploiesti 2 sau 1) si CONPET sunt d.p.d.v. al sentimentelor reciproce ca Steaua cu Dinamo ( dovada rezultatele directe dintre ele – niciodata meci egal ), va spun cinstit ca nu pot sa va dau dreptate. Am urmarit atent desfasurarea partidelor si mai ales a celor din Ploiesti.

    1. In primul rand de remarcat incheierea pe linie cu remize in maxim 30 minute a meciului Apa Nova Buc.-Techirghiol. Va spune ceva , inainte
    de acuzatia ce ati facut-o ?
    2. Partidele terminate repede (ca numar de mutari) remiza, la primele mese deja este ceva normal. Atunci cand nu sunt diferente mari la ELO, “marii jucatori” cad la pace si lasa greul pe cei de la ultimele mese. Uitati-va la partidele de la primele doua mese la meciul Medicina – Baia Mare , la meciul ce conta pentru titlu.
    3. In ultimele doua partide jucate, pozitiile finale nu mi se par sub nici o forma a arata avantaj positional pentru Lugoj, ba inclin sa consider preferabile pozitiile ploiestenilor. In aceasta situatie, nu vad unde este blatul. Au facut ploiestenii blat ca n-au fortat castigul ?
    4. Lugojul nu avea la ce sa traga la victorie, iar Ploiestiului ii era suficient meciul egal.
    5. Ultimele 2 partide s-au dat remiza ( cronologic) atunci cand rezultatul meciului Otopeniului era clar.

    Eu va inteleg deziluzia pentru favoritii dvs., care in 2-3 ani , daca merg in acelasi ritm, vor “speria Vestul” ( chiar si acum au facut cateva surprise ), dar acuzatia pe care ati facut-o nu-si are rostul. Am si eu experienta a numeroase divizii A si a doua Superligi si stiu ce inseamna a nu risca inutil si a da remiza acolo unde este cazul, pentru binele echipei. Daca fiecare ar juca pe cont propriu si la o propunere de remiza nu s-ar mai consulta capitanul si nu s-ar tine cont de rezultatul tuturor coechipierilor, atunci nu mai putem vorbi de jocuri pe echipa.

    septembrie 8, 2013 - 7:56 pm Raspunde
  • stan

    La o partida de fotbal un astfel de noncombat (pentru ca dumneavoastra sustineti ca nu este blat) ar fi taxat cu fluieraturi in Romania si cu batiste albe in Spania. Sponsorii echipelor platesc plimbari la Mamaia pentru partide de 10-15 mutari? Eu as pune acesti sahisti sa plateasca din buzunarul lor ziua de cazare pentru astfel de partide. Este o lipsa de respect fata de toti cei implicati in sah. Si ne mai plangem ca sahul de la noi nu are spectatori si prezenta in media.

    septembrie 8, 2013 - 8:27 pm Raspunde
  • Anuta Laurentiu

    A arata insa cu degetul doar spre unii, cand aproape la toate echipele se intampla asa ceva, nu este corect. Este o problema de sistem, deci acuzati sistemul. Asta s-a discutat de nenumarate ori. Am sa fiu direct si scurt : iata doar cateva partide :

    GM Miroshnichenko, Evgenij 2619 – GM Erdos, Viktor 2650 ½ – ½ ( 15 mutari ) Runda 1
    GM Parligras, Mircea-Emilian 2560 – GM Marin, Mihail 2560 ½ – ½ ( 12 mutari ) Runda 1
    IM Filip, Lucian 2453 – GM Lupulescu, Constantin 2634 ½ – ½ ( 18 mutari ) Runda 2
    GM Jianu, Vlad-Cristian 2550 – GM Volokitin, Andrei 2688 ½ – ½ ( 18 mutari ) Runda 2
    GM Ionescu, Constantin 2443 – IM Mateuta, Gabriel 2517 ½ – ½ ( 7 mutari ) Runda 3
    GM Baklan, Vladimir 2621 – GM Grigoriants, Sergey 2576 ½ – ½ ( 11 mutari ) Runda 3
    GM Miroshnichenko, Evgenij 2619 – GM Volokitin, Andrei 2688 ½ – ½ ( 12 mutari ) Runda 4
    GM Nyzhnyk, Illya 2625 – GM Erdos, Viktor 2650 ½ – ½ ( 16 mutari ) Runda 9
    GM Baklan, Vladimir 2621 – GM Nisipeanu, Liviu-Dieter 2665 ½ – ½ ( 13 mutari ) Runda 9

    si acestea este doar un crampei din multele exemple.

    Deci , ce ati propune, sa-i puneti pe acesti jucatori sa-si plateasca ziua de sejur ? Imi cer scuze, dar desi aparent s-ar parea ca aveti dreptate,
    daca ati fi implicat cu adevarat la nivel de performanta, ati constata ca lucrurille sunt mult mai complicate si acesti jucatori sunt de fapt platiti, sau sponsorizati doar pentru “a tine masa ” in fata unor adversari de acelasi calibru si de a inclina balanta in fata unor adversari mult mai slabi.
    In ceea ce priveste comparatia cu fotbalul, este o comparatie jignitoare la adresa sahistilor. La nivel de varf am vazut fotbalisti care rateaza de la 2 metri de poarta, care nu sunt in stare sa nimereasca poarta o intreaga partida, care dau cu stangul in dreptul, ceea ce s-ar traduce la sah cu a nu castiga cu o dama in plus, cu a nu castiga un final clar castigat, etc. Deci comparatie cu fotbalul nu exista.

    septembrie 8, 2013 - 9:26 pm Raspunde
  • Dinu

    @Dan Rat
    Nu ai dreptate ca Luxten a jucat cu o masa in minus. Uite cum sta situatia cu meciurile care CHIAR au contat la victoria AEM-ului, considerand aceleasi rezultate la celelalte mese. Concluzia este ca au castigat multe meciuri detasat si in momentele cheie au avut sansa .(Berkes-Balog merita vazuta)

    Masa 1
    GM Miroshnichenko, Evgenij 2619 – GM Volokitin, Andrei 2688 ½ – ½
    (12 mutari)
    GM Volokitin, Andrei 2688 – GM Erdos, Viktor 2650 ½ – ½
    (21 de mutari)
    GM Volokitin, Andrei 2688 – GM Nyzhnyk, Illya 2625 1 – 0 (la 0-1 ar fi iesit meci egal)
    Masa 2
    GM Balog, Imre 2534 – GM Berkes, Ferenc 2678 ½ – ½
    (73 de mutari)
    GM Berkes, Ferenc 2678 – GM Nisipeanu, Liviu-Dieter 2665 ½ – ½
    (14 mutari)
    Masa 3
    IM Mateuta, Gabriel 2517 – GM Lupulescu, Constantin 2634 ½ – ½
    (57 de mutari)
    GM Lupulescu, Constantin 2634 – GM Vajda, Levente 2613 ½ – ½
    (41 de mutari)
    Masa 4
    IM Danilov, Vladimir 2405 – GM Parligras, Mircea-Emilian 2560 0 – 1
    GM Parligras, Mircea-Emilian 2560 -GM Szabo, Gergely-Andras-Gyula 2550 ½ – ½
    (61 de mutari)
    Masa 5
    FM Ungureanu, Vlad 2374 – GM Nevednichy, Vladislav 2573 0 – 1
    GM Nevednichy, Vladislav 2573 – GM Banusz, Tamas 2595 1 – 0
    GM Nevednichy, Vladislav 2573 – IM Ardelean, George-Catalin 2507 1 – 0 (la 0-1 ar fi iesit meci egal)
    Masa 6
    CM Bida, Mihai-Eugen 2225 – FM Hajbok, Robert 2345 ½ – ½
    (39 de mutari)

    La fete nu inteleg de ce au “aranjat” sa fie meci egal. Singura explicatie logica ar fi faptul ca rezultatul meciului Politehnica Iasi-Medicina Timisoara se stia deja…
    Am o vaga impresia ca blaturile care pe vremea lui Ceasca erau la ordinea zilei nu vor disparea din peisajul romanesc prea curand…

    septembrie 9, 2013 - 10:18 am Raspunde
  • Dan Rat

    @Dinu

    Nu stiu de cit timp urmaresti superliga (mai exact echipa AEM) dar in ultimii 20 de ani nu stiu sa fi avut masa de juniori cu minus (echipa care, sa fim realisti, trage mereu la titlu de campioana). Poate gresesc, dar daca cumva a mai fost o situatie asemanatoare, a fost doar o situatie izolata in cazul acestei echipe.

    De aceea am afirmat ce am afirmat.Si sa castigi titplu cu o masa “pe minus” nu cred ca e prea usor.

    La fete daca AEM ar fi castigat meciul termina pe 2 pt ca in meciul direct a castigat cu Medicina.

    septembrie 9, 2013 - 1:21 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Salut Dane,
    Meciul AEM-ului s-a terminat inaintea meciului dintre Iasi si Medicina. Daca meciul AEM-ului se termina cu o victorie, atunci fetele de la Medicina puteau juca pana la rege contra rege deoarece ele nu riscau nimic, avand bronzul asigurat si daca pierdeau cu 4-0. Cel putin Angela te asigur ca juca 200 de mutari. Bineinteles, nu rezulta ca ar fi reusit, dar te asigur ca ar fi incercat.
    Despre juniorii de la AEM nu vreau sa spun absolut nimic deoarece stiu ce e in sufletul unor copii care joaca intr-o echipa de super mari maestri care au ca unic obiectiv titlul si nimic altceva. Personal cred ca e foarte intelept ce au facut parintii si antrenorul lui Deac cand l-au legitimat intr-o echipa in care joaca fara presiune si unde ne arata adevaratul sau potential.

    septembrie 9, 2013 - 1:41 pm Raspunde
  • Dan Rat

    Salut Caline,
    Eu nu stiu care meci s-a terminat mai repede (am fost plecat din tara si cand am revenit am constatat ca runda s-a jucat dimineata…dar asta nu conteaza).
    E pur si simplu vorba de un calcul simplu.Daca Iasi ar fi castigat meciul cu Medicina si AEM ar fi castigat meciul lor atunci AEM ar fi castigat argintul.
    Eu cel putin as fi incercat din rasputeri sa castig meciul meu (daca sa presupunem as fi condus AEM) si sa sper ca echipa care a fost cea mai buna din turneu ( IASI ) ar fi castigat si ultima runda, respectindu-si blazonul.
    Nu incerc sa acuz pe nimeni, pur si simplu nu am inteles remiza rapida a AEM-ului la fete.

    In privinta juniorului cred ca pot fi 2 pcte de vedere.

    Pe de o parte poate e mai bine pt un junior sa “creasca” intii la o alta echipa fara presiune insa pe de alta parte
    mai devreme sau mai tarziu cine vrea performanta tot ajunge la presiune. Nu poti face performanta fara sa rezisti la presiune (in orice domeniu) si poate ca mediul in care se afla un junior in crestere la AEM l-ar ajuta in dezvoltare.

    septembrie 9, 2013 - 2:06 pm Raspunde
  • Calin Dragomirescu

    Dane, in mesajul cu numarul 32 ai dreptate 100%.
    Eu am incercat doar sa iti combat afirmatia din mesajul nr 30 in care spunei:

    “La fete daca AEM ar fi castigat meciul termina pe 2 pt ca in meciul direct a castigat cu Medicina.”

    Mai era necesara si a doua conditie, sa nu castige Medicina cu Iasi. Iar in legatura cu juniorii iti dau dreptate si ma opresc aici.

    septembrie 9, 2013 - 2:19 pm Raspunde
  • Gary

    Domnule Rat,
    Nu inteleg rationamentul:A.E.M.(echipa feminina)a dat remiza RAPIDA,considerand ca Iasiul are OBLIGATIA sa bata Medicina??
    Dumnezeu iti da,dar nu-ti baga in sac!! Sau:ajuta-te singur si Dumnezeu te va ajuta!
    De ce credeti ca Iasul a”menajat” Medicina? Chiar asa o echipa de trei lulele are Medicina?Nu poate LUPTA pentru un egal cu Poli Iasi?
    Nu stii nimic concret,dar acuzi!
    De acord:argintul Medicinei a fost norocos,doar ca norocul si-l mai face si omul.
    Hai sa ne oprim aici;numai elegant nu este sa arunci acuze in vant,fara a avea minimum de informatii!

    septembrie 9, 2013 - 2:23 pm Raspunde
  • Dan Rat

    @Gary
    Prima data ma luati cu “domnule” si apoi ne tutuim.
    Nu inteleg unde sunt acuzele. Poate cititi si recititi ce am scris. Daca vreti, mai traduc odata.
    Logic ar fi fost (pt orice echipa din lumea asta) ca AEM sa traga la victorie in ultima runda SPERIND ca celalalt meci se va termina in mod pozitiv pt AEM. Unde sunt acuzele ?
    Daca “domnul Gary” are mai multe informatii poate ne lumineaza si pe noi astia de departe care am incercat sa pastram firul logicii din fata calculatoarelor.

    septembrie 9, 2013 - 2:41 pm Raspunde
  • Gary

    Domule Rat,
    Nu mi-a placut chestia cu aluzia la “vremurile lui Ceasca” si ca “rezultul meciului Poli Iasi-Medicina,era CUNOSCUT.
    In rest totul e ok;nu ne mai domnim,nu ne mai tutuim.
    Numai de bine.

    septembrie 9, 2013 - 2:48 pm Raspunde
  • Sergiu Grunberg

    Pentru multe pareri neavizate :
    Cristinei Foisor i-a murit tatal in data de 7 septembrie seara si a plecat impreuna cu Veronica acasa . s-au bucurat de intelegerea si sportivitatea doamnelor si domnisoarelor Marin Luiza , Mariana Duminica , precum si a jucatoarei bulgare Raeva si a Evei Rendi. In aceste conditii mi s-a parut unfair sa o pun pe Andreea Cosman sa castige eventual la Alexandra Nevednicii .
    Oricum multumesc inca o data fetelor mentionate pentru omenia si sensibilitatea dovedita

    Cat priveste juniorii AEM-ului iar va pripviti : atat Mihai Bida cat si Radu Toma au jucat primele runde foarte emotionati , dar amandoi au mare potential .
    Pana la urma Bida a facut remiza cu Haibock in meci decisiv , iat Toma a jucat excelent ultimele partide.
    Domnului Sorin Pop cu speculatiile despre juniori, ma abtin sa-i raspund , fiindca sunt deja patit !
    Cu stima
    Sergiu Grunberg

    septembrie 9, 2013 - 3:06 pm Raspunde
  • Dan Rat

    @Gary
    Mai cititi si spuneti-mi si mie unde am scris eu “vremea lui Ceasca”.
    Cred ca ati citit gresit si vorbiti cu altcineva.

    septembrie 9, 2013 - 3:13 pm Raspunde
  • Gary

    Imi cer respectuoase scuze,am fost superficial in rasfoirea mesajelor!!
    A spus-o Dinu.
    Sper sa le acceptati!

    septembrie 9, 2013 - 3:26 pm Raspunde
  • psm

    dl grunberg.nu sunt speculatii,sunt ceea ce am auzit in interviuri.sunt vorbe reale,despre juniori,care reflecta ceea ce gindeste aceea persoana despre ei.si le face un mare rau!eu nu sunt decit un pasionat al sahului,nu sunt un jucator bun,dar sunt pedagog de copii,si cred ca stiu ce vorbesc.cu respect

    septembrie 10, 2013 - 3:01 pm Raspunde
  • pop sorin

    dl Grunberg,cu stima.am auzit cu urechile mele parerea despre juniorii nostrii la interviurile date.ei sunt in formare,si ca atare sunt si sensibili,inocenti,sunt in perioada de cautari,au nevoie de sustinere si de incurajari .eu nu sunt jucator prea bun,ci doar pasionat,dar sunt pedagog de copii si tineri.va multumesc

    septembrie 11, 2013 - 9:08 am Raspunde

Lasa un Comentariu

Adresa dvs de email nu va fi publicata.