corespondenţă de la Volodia Vaisman
Arenele romane de tauri din Nîmes
Azi au demarat în avantpremieră cele două turnee masculine, cu următoarele rezultate:
R1 Naţionalul A
COSSIN Sebastien – TKACHIEV Vladislav 1/2 –1/2
FELLER Sebastien – EDOUARD Romain 1 – 0
FRESSINET Laurent – SOKOLOV Andrei 1/2 –1/2
LE ROUX Jean-Pierre – VACHIER-LAGRAVE Maxime 0 – 1
DEGRAEVE Jean-Marc – CORNETTE Matthieu 1/2– 1/2
HAMDOUCHI Hicham – MAZE Sebastien 1/2– 1/2
R1 Naţionalul B
TERRIEUX Kevin – KOSTEN Anthony 1/2– 1/2
CHARNUSHEVICH Aleksei – PRIE Eric 1/2– 1/2
ABERGEL Thal – BRICARD Emmanuel 1/2– 1/2
HOUSIEAUX David – APICELLA Manuel 1 – 0
GOVCIYAN Pavel – BUJISHO Benjamin 1/2– 1/2
VAISSER Anatoly – BEDOUIN Xavier 1- 0
In aşteptarea celorlaltor întreceri care vor începe măine, vă prezentăm căteva date asupra costului acestei competiţii.
Un campionat naţional este o manifestare uriaşă care angrenează, pe lăngă cei 800-1000 participanţi (din totalul de 52.0000 jucători licentiaţi) încă pe atâta din anturajul lor. Deci, puţine locuri au capacitatea de a gâzdui o asemenea competiţie, mai ales că federaţia şi-a propus ca în fiecare an să schimbe de regiune.
Condiţiile cerute organizatorilor sunt următoarele:
- depunerea unui dosar de candidatură
- regiunea să fie atractivă cultural-turistic pentru că mulţi vin în familie pentru a-şi petrece vacanţele
- perioada de vară fiind în general încărcată, organizatorul trebuie să fie în stare să primească în jur de douà mii de persoane, timp de două săptămâni.
- organizatorul şi sponsorii săi să poată acoperi cel puţin jumătate din cei 200.000 de euro necesari.
- să existe un spaţiu cumulat de circa 4000 m² deja amenajat cu condiţii bune de joc.
Bugetul unui Campionatul al Franţei este de aprox. 200.000 de euro din care: 40.000 provin din taxele de înscriere, plus de 100.000 le suportă organizatorul, 40-60.000 este contribuţia federaţiei (din bugetul ei anual de aprox.două milioane).
Cheltuieliile se împart astfel : 75.000 premiile, 80.000 cazarea, masa şi transportul maeştrilor invitaţi, a arbitrilor şi a echipei organizatopare, 45.000 pentru alte cheltuieli.
0 Comentarii