Colosseum 58 si Meciul Blog – Restul lumii aduc noutati in intrecerile pe playchess

Update: Duminica 03mai, 21,30 Partidele jucate la cele doua evenimente le puteti vizualiza mai jos , precum si un clasament al meciului mai aproape de realitate. Toate le aveti mai jos.

colosseum-statues

Meciul ” Blogul Sah cu Ceausescu” – “Restul Lumii”  Scor total:75-57

Partidele de la turneul Colosseum 58 le puteti revedea si vizualiza aici

Partidele de la meciul Blogul – Restul Lumii le puteti revedea aici


Un Clasament mai aproape de realitate,  calculat pentru partidele care au fost jucate efectiv, il aveti aici:

Sah Cu Ceausescu vs Restul Lumii blitz 2009- Clasament real

11. vasyly66 1503 0.0/3
10. Nicu valahu 1336 0.0/11
9. Tigran2009 1484 3.0/12
8. SunDummy4 1518 3.5/9
7. Sevenhunt 1829 5.0/10
6. Mtudorache 1823 7.5/11
5. Rodan2 1733 7.5/11
4. Bergomi 1819 7.5/11
3. Muresh 2048 8.0/10
2. Aspidazzo2009 2161 10.0/12
1. RazvanD 2078 11.0/12
1 Etoo1 2037 0 1 0 1 1 1 1 1 1 1 8.0/10
2 Alexut 1831 0 0 0 0 ½ 1 1 1 1 1 1 6.5/11
3 Succes 1972 0 0 1 1 0 0 1 1 0 1 1 6.0/11
4 alin__p 1673 0 0 1 0 1 ½ 0 0 1 1 4.5/10
5 Burebistas 1711 0 0 0 0 0 0 1 ½ 1 1 1 4.5/11
6 Iuly_03 2116 1 ½ 0 1 1 1 4.5/6
7 CIPRI1979 2077 0 0 0 ½ 0 0 ½ 1 1 1 4.0/10
8 Ntipeiu01 1673 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 3.0/10
9 Baloo2 1702 0 ½ 0 1 0 0 0 0 0 1 2.5/10
10 Thai Chi 1730 0 0 0 0 0 0 ½ 0 1 1 2.5/10
11 Carabus64 1460 0 0 0 0 1 0 0 0 1 2.0/9
12 Blackjack09 1584 0 0 0 1 1.0/4

Result: 49.0 – 63.0

Sah Cu Ceausescu vs Restul Lumii 2009
(TD: Sevenhunt, Time: 3m + 0s)

11. vasyly66 1503 1.0/12
10. Nicu valahu 1336 1.0/12
9. Tigran2009 3.0/12
8. SunDummy4 1518 6.5/12
7. Sevenhunt 1829 7.0/12
6. Bergomi 1819 8.5/12
5. Mtudorache 1823 8.5/12
4. Rodan2 1733 8.5/12
3. Aspidazzo2009 2161 10.0/12
2. Muresh 2048 10.0/12
1. RazvanD 2078 11.0/12
1 Etoo1 2037 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 9.0/11
2 Alexut 1831 0 0 0 ½ 1 0 1 1 1 1 1 6.5/11
3 Succes 1972 0 1 0 0 0 1 1 1 0 1 1 6.0/11
4 alin__p 1673 0 1 0 1 ½ 0 0 0 1 1 1 5.5/11
5 Iuly_03 2116 1 0 ½ 0 1 0 0 0 1 1 1 5.5/11
6 CIPRI1979 2077 0 0 0 0 0 ½ ½ 1 1 1 1 5.0/11
7 burebistas 1711 0 0 0 0 0 0 1 ½ 1 1 1 4.5/11
8 Ntipeiu01 1673 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 1 4.0/11
9 Thai Chi 1730 0 0 0 0 0 0 ½ 0 1 1 1 3.5/11
10 Baloo2 1702 0 0 ½ 0 0 1 0 0 0 1 1 3.5/11
11 Carabus64 1460 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 1 3.0/11
12 Blackjack09 1584 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1.0/11

Result: 57.0 – 75.0

Colosseum 58

Sevenhunt’s Colosseum 58 2009
(TD: Sevenhunt, Time: 3m + 0s, 9 rounds)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Aspidazzo2009

2088

+ 1/26

+ 1/13

– 1/5

– ½/2

– ½/4

+ 1/12

– 1/9

– 1/6

+ 1/11

8.0 / 9

2

Iuly_03

2058

+ 1/28

+ 1/20

– 1/7

+ ½/1

+ 1/9

– 1/4

– 1/5

+ 1/11

– 0/3

7.5 / 9

3

Burebistas

1563

+ 0/9

+ 1/38

– 0/13

+ 1/27

– 1/8

– 1/17

+ 1/12

– 1/10

+ 1/2

7.0 / 9

4

RazvanD

2068

– 1/31

– 1/39

+ 1/14

– ½/9

+ ½/1

+ 0/2

– 1/15

+ 1/5

+ 0/6

6.0 / 9

34.50

5

Etoo1

2010

– 1/32

+ 1/18

+ 0/1

– 1/24

– 1/13

+ 1/6

+ 0/2

– 0/4

+ 1/9

6.0 / 9

33.00

6

Muresh

2017

+ 1/34

+ 1/22

– 0/9

– 1/10

+ 1/11

– 0/5

– 1/7

+ 0/1

– 1/4

6.0 / 9

32.00

7

CIPRI1979

+ 1/24

– 1/11

+ 0/2

– 1/20

+ 0/10

– 1/13

+ 0/6

– 1/17

– 1/16

6.0 / 9

30.00

8

Taumelkäfer

1584

– 1/35

+ 1/17

– 0/11

+ 0/3

+ 1/32

– 1/14

– 1/12

+ 1/15

6.0 / 8

25.00

9

Thechessgame

2239

– 1/3

– 1/17

+ 1/6

+ ½/4

– 0/2

– 1/10

+ 0/1

+ 1/19

– 0/5

5.5 / 9

33.00

10

Alexut

1808

– ½/29

– 1/19

+ 1/36

+ 0/6

– 1/7

+ 0/9

– 1/16

+ 0/3

– 1/20

5.5 / 9

28.50

11

Th4

1869

– 1/30

+ 0/7

– 1/18

+ 1/8

– 0/6

+ 1/24

+ 1/22

– 0/2

– 0/1

5.0 / 9

29.00

12

Succes

2046

– 0/23

+ 1/32

– 1/29

– 1/22

+ 1/14

– 0/1

– 0/3

+ 0/8

+ 1/19

5.0 / 9

27.00

13

Mtudorache

1844

+ 1/41

– 0/1

+ 1/3

– 1/31

+ 0/5

+ 0/7

– 1/18

+ 0/16

– 1/23

5.0 / 9

26.00

36.00

14

Ppngh

1916

+ 1/37

+ 1/23

– 0/4

+ 1/25

– 0/12

– 0/22

+ 0/8

+ 1/31

– 1/24

5.0 / 9

26.00

30.00

15

Bergomi

1857

+ 1/35

+ 0/36

– 0/25

– 1/34

+ 1/21

– 1/18

+ 0/4

– 1/22

– 0/8

5.0 / 9

26.00

29.50

16

gelu

– 0/18

+ 1/42

+ 0/19

+ 1/26

– 1/20

– 1/21

+ 0/10

– 1/13

+ 0/7

5.0 / 9

25.00

17

Sevenhunt

1845

– 1/38

+ 0/9

– 0/8

– 1/32

+ 1/29

+ 0/3

– 1/24

+ 0/7

+ 1/22

5.0 / 9

24.00

18

Baloo2

1712

+ 1/16

– 0/5

+ 0/11

– 1/41

– 1/33

+ 0/15

+ 0/13

– 1/27

+ 1/30

5.0 / 9

23.00

19

Thai Chi

– ½/21

+ 0/10

– 1/16

+ 0/29

+ 1/28

– 1/25

+ 1/23

– 0/9

– 0/12

4.5 / 9

23.50

20

Euwemann

1822

+ 1/27

– 0/2

– ½/23

+ 0/7

+ 0/16

– 1/33

+ 1/29

– 1/30

+ 0/10

4.5 / 9

21.50

21

Zoli 78

1582

+ ½/19

+ 0/29

– 1/27

+ 1/23

– 0/15

+ 0/16

– 0/30

+ 1/32

– 1/26

4.5 / 9

20.50

22

Acrysswaka

1787

+ 1/43

– 0/6

– 1/34

+ 0/12

– 1/25

+ 1/14

– 0/11

+ 0/15

– 0/17

4.0 / 9

25.00

23

Blackjack09

1469

+ 1/12

– 0/14

+ ½/20

– 0/21

+ 1/30

– 1/29

– 0/19

+ ½/26

+ 0/13

4.0 / 9

22.50

24

Rodan2

1752

– 0/7

– 1/37

+ 1/41

+ 0/5

+ 1/31

– 0/11

+ 0/17

– 1/25

+ 0/14

4.0 / 9

22.00

25

Ntipeiu01

1687

– 0/36

+ 1/30

+ 1/15

– 0/14

+ 0/22

+ 0/19

– 1/37

+ 0/24

– 1/29

4.0 / 9

19.00

26

SunDummy4

1537

– 0/1

– 0/41

+ ½/30

– 0/16

+ 1/27

+ 1/35

– 1/31

– ½/23

+ 0/21

4.0 / 9

16.50

27

vasyly66

– 0/20

+ 1/28

+ 0/21

– 0/3

– 0/26

+ 1/34

– 1/35

+ 0/18

+ 1/38

4.0 / 9

16.00

28

Do1971

1511

– 0/2

– 0/27

+ 1/35

+ 0/33

– 0/19

+ 0/30

– 1/41

+ 1/37

+ 1/31

4.0 / 9

13.00

29

alin__p

+ ½/10

– 1/21

+ 0/12

– 1/19

– 0/17

+ 0/23

– 0/20

+ 1/34

+ 0/25

3.5 / 9

20.50

30

Petrosiand

1422

+ 0/11

– 0/25

– ½/26

+ 1/35

– 0/23

– 1/28

+ 1/21

+ 0/20

– 0/18

3.5 / 9

16.50

31

Puiu

1524

+ 0/4

+ 1/33

– 1/39

+ 0/13

– 0/24

+ 1/37

+ 0/26

– 0/14

– 0/28

3.0 / 9

19.00

32

Craciun_marcel

1450

+ 0/5

– 0/12

– 1/38

+ 0/17

+ 1/41

– 0/8

+ 1/33

– 0/21

– 0/34

3.0 / 9

15.00

33

Tigran2009

+ 0/39

– 0/31

+ 1/37

– 1/28

+ 0/18

+ 0/20

– 0/32

– 0/38

+ 1/41

3.0 / 9

14.00

34

Carabus64

1462

– 0/6

– 1/43

+ 0/22

+ 0/15

– 0/37

– 0/27

+ 1/38

– 0/29

+ 1/32

3.0 / 9

12.00

35

Nicu valahu

1333

– 0/15

+ 0/8

– 0/28

– 0/30

+ 1/38

– 0/26

+ 0/27

+ 1/41

– 1/37

3.0 / 9

8.00

36

Harry Poter 6

+ 1/25

– 1/15

– 0/10

2.0 / 3

17.00

37

Mitica21

1448

– 0/14

+ 0/24

– 0/33

+ 1/38

+ 1/34

– 0/31

+ 0/25

– 0/28

+ 0/35

2.0 / 9

11.00

38

Paruda

1311

+ 0/17

– 0/3

+ 0/32

– 0/37

– 0/35

+ 1/41

– 0/34

+ 1/33

– 0/27

2.0 / 9

6.00

39

Lev123

1827

– 1/33

+ 0/4

+ 0/31

1.0 / 3

9.00

3.00

40

DANI1991

+ 1/42

1.0 / 1

9.00

0.00

41

Lupeni-hd

1188

– 0/13

+ 1/26

– 0/24

+ 0/18

– 0/32

– 0/38

+ 0/28

– 0/35

– 0/33

1.0 / 9

8.00

42

(Bye)

– 0/40

– 0/16

0.0 / 2

0.00

0.00

43

Yaxrar

– 0/22

+ 0/34

0.0 / 2

0.00

0.00

final

  • etoo1

    am avut zile si mai bune

    mai 2, 2009 - 10:36 pm Raspunde
  • Mtudorache

    Cascadorii rasului! La meciul Blog-Restul lumii in ultimele 8 sec care le mai aveam in partida cu alin-p, mi s-a rupt masa pe care aveam calculatorul! In disperare de a da mat am reusit sa dau pat! Incredibil, insa nu se termina totul aici, in ultima runda care a inceput imediat si nu am avut timp sa asez macar calculatorul, abia am reusit sa am mouse-ul la indemana. Cu mana dreapta manuiam mouse-ul iar cu stanga sustineam masa, nu usoara pt ca aveam si un televizor portabil pe ea, joc cu un respectabil NEMERNIC! Alexut este numele contului sau pe playchess si este demn de alte figuri celebre care s-au perindat pe aici. Banuiesc nemernicia la care apelat in finalul partidei. Cand mai avea 4 sec timpul s-a blocat, am asteptat poate 30 sec insa nimic, apoi se reia jocul si cred ca in 4 sec a facut poate 20 mut si a reusit chiar sa castige la timp, in conditiile in care eu enervat am ratat luarea ultimului sau pion care ducea la remiza. Apoi am vazut ca avea un lag formidabil, era pe rosu! Dragul meu nemernic, nu ai castigat nimic! Crezi ca esti smecher, dar in realitate esti un jeg si nu pacalesti decat pe tine! Ar fi interesant sa joc cu tine fata in fata, desi atunci cel care ar face un download as fi eu cred si ti l-as face in moaca aia de smecher ce te crezi!

    mai 2, 2009 - 10:39 pm Raspunde
  • REMETEAN

    fara sa fi participat ma distreaza ardoarea si inversurarea unora
    Colegi in ale sahului acesta este un joc
    Nu uitati trebuie sa ne uneasca si nu sa ne invrajbeasca
    Chiar daca presupunem ca unii n-ar juca cinstit trebuie sa ii acceptam asa dar trebuie sa tinem cont de necinstea lor
    Am jucat pe vremuri multe turnee de sah practic si pot afirma ca pana si cei care m-au invins nu mi-au devenit adversari ci au ramas doar parteneri E doar un joc in care puterea noastra interioara trebuie sa ne faca sa trecem cu fruntea sus si prin victorii dar si prin infrangeri
    Caracterele puternice nu cauta vina partenerului ci o accepta si tin cont de aceste slabiciuni
    GENS UNA SUMUS
    este deviza noastra si atunci sa gasim acele cai care ne unesc caci de multe ori chiar viata ne invrajbeste
    Scuze pt comentarii, scuze pt victoriile obtinute si pt victoriile acordate tuturor celor cu care am jucat
    Voi ramane acelas fara resentimente caci SUNTEM O FAMILIE

    mai 3, 2009 - 3:12 am Raspunde
  • Florin Ungureanu

    Domnule Mtudorache il cunosc pe Alexut de ceva vreme a participat la mai multe turnee si nu a facut nici un fel de probleme, pot sa bag mana in foc cum s-ar ca nu a avut nici o intentie sa te pacaleasca.
    Daca site-ul playchess are probleme de gestionare a jucatorilor asta e alta problema.
    Nu trebuie sa ne grabim sa folosim cuvinte grele asupra unor oameni respectabili ca “NEMERNIC”, “JEG” etc.
    Astfel trasformam sahul in “CHESSBOXING” 🙂
    Cum ar fi fost daca incepeam acest comentariu cu “Domnule NEMERNIC MTUDORACHE” sau “Domnule Jeg Mtudorache”. Cum ar fi sunat? Cum te-ai fi simtit?
    De aceea va rog mai usor cu cuvintele grele inainte de a cunoaste oamenii si adevaratelor probleme care apar la jocul online.
    Numai bine si sa jucati sah cu placere!

    mai 3, 2009 - 8:22 am Raspunde
  • Florin Ungureanu

    Cum spune REMETEAN mai sus “Sahul trebuie sa ne uneasca si nu sa ne invrajbeasca” conform si devizei FIDE GENS UNA SUMUS (SUNTEM O FAMILIE).
    Trebuie sa ne ocupam de promovarea Sahului nu de divizarea lui, prin certuri si a gasi nod in papura.
    Numai bine!

    mai 3, 2009 - 8:28 am Raspunde
  • Mtudorache

    Remetean, eu stiu ce vorbesc si sunt uns cu toate alifiile! Nu faptul ca am pierdut ma deranjeaza, ci faptul ca unii cred ca pot smecheri, fara ca altii sa se prinda. La vorbe frumoase ne pricepem toti, insa atitudine impotriva smecherilor? Cand eu am luat atitudine sau chiar am fost vehement impotriva altui nemernic, la fel am fost un pic ochit si mi s-a facut morala comportamentului. Numai ca in putin timp acel jucator defect sau infect a devenit un caz si au inceput toti sa-l condamne. Apoi usor a disparut, din fericire. Tu Remetean, distreza-te in continuare si lasa morala. Nu suport sa fiu furat, daca tu da, e problema ta! Crede-ma, stiu ce spun!

    mai 3, 2009 - 8:30 am Raspunde
  • Mtudorache

    Iar domnului avocat (poate esti chiar avocat, nu stiu, acum esti sigur avocatul lui Alexut) Florin Ungureanu ii spun ca as accepta sa imi spuna domnule nemernic Mtudorache stiidu-ma vinovat. Dar nu sunt, asa ca te invit sa canti un pic pe la alta masa. La sfarsitul partidei sta scris lag-ul maxim care a fost daca nu ma insel 15,1sec pt o mutare. Partida a mers fluent pana la acel punct in care el mai avea in jur de 4 sec. Mai sa fie, exact atunci cand era mai dureros pt. el se blocheaza! Apoi in astea 4 sec a facut nu stiu, poate 20 mut, sau mai putin, oricum o caruta de mutari. O intamplare, dupa tine. O sa ma iau de astia de la playchess ca il protejeaza domle pe Alexut! Au facut o smecherie, ca sa-l ajute! Mai mult, au mers mai departe, au creat o difilcutate furnizorului de internet al lui Alexut. Mai oameni buni, nu mai faceti pe moralistii ca eu am vazut multe pe playchess. As vrea sa cred ca Alexut si avocatii sai au dreptate, insa nu pot.

    mai 3, 2009 - 8:48 am Raspunde
  • Cipri Muntean

    Remi; Daca taceai filozof ramaneai :)) Concursurile COLOSEUM nasc pasiuni foarte mari, iar daca sunt si furati e normal sa ie revoltati.

    Mtudorache: Cum ai fost furat ca eu tot nu inteleg? Explica-mi sa inteleg si eu.
    ”Banuiesc nemernicia la care apelat in finalul partidei. Cand mai avea 4 sec timpul s-a blocat, am asteptat poate 30 sec insa nimic, apoi se reia jocul si cred ca in 4 sec a facut poate 20 mut si a reusit chiar sa castige la timp, in conditiile in care eu enervat am ratat luarea ultimului sau pion care ducea la remiza. Apoi am vazut ca avea un lag formidabil, era pe rosu!”

    mai 3, 2009 - 8:50 am Raspunde
  • Mtudorache

    Si inca ceva Florin Ungureanu, nu baga mana in foc! Niciodata nu vei reusi sa cunosti cu adevarat de ce e capabil o persoana! Ii acorzi incredere si basta, insa….Ptiu, ete domle ca ma pricep si eu la vorbe!

    mai 3, 2009 - 8:53 am Raspunde
  • Mtudorache

    Hai ca a devenit “Raspundem ascultatorilor”!. Pt. Cipri Muntean, eu sincer cred ca a deschis un download, a inceput sa descarce ceva pe net, sau a deschis analiza la un program de sah. Atunci se ingreuneaza tare transferul de date pe net, conexiunea lui devine “rosu”.

    mai 3, 2009 - 8:59 am Raspunde
  • Cipri Muntean

    Pe viitor nu trebuie primiti la turnee astfel de oamenii care se ocupa cu “chestii slabe”.

    mai 3, 2009 - 9:02 am Raspunde
  • Mtudorache

    Nu, nu-i asa! I-as strange mana si l-as felicita oricum pt victorie, daca ar avea curajul sa fie sincer si sa zica: am avut un moment de slabiciune si am facut ceva de genul asta. Regret si am invatat ceva din asta. Unul de genul asta normal ca ar putea merge inainte cu fruntea sus, pentru ca arata macar un pic de responsabilitate. O sa vedem asa ceva vreodata? Greu de crezut… Inca o data as vrea sa cred ca gresesc si ca sunt eu nemernicul, dar prea multe coincidente in acel final de partida!

    mai 3, 2009 - 9:26 am Raspunde
  • Florin Ungureanu

    Oricum apreciez ca nu ati mai folosit cuvinte grele domnule Mtudorache.
    De ce imi “bag mana in foc” cum s-ar spune pentru ca exista oameni dedicati sahului,care iubesc sahul, care sunt inscrisi la un club de sah, care nu au de ce sa isi piarda vremea cu trisatul si sa isi murdareasca numele.
    Bineinteles ca mai sunt si exceptii asa cum ati patit cu dumneavoastra cu Rdan, dar nu trebuie sa ii bagam pe toti in aceeasi oala.
    Si mie mi s-a intamplat sa joc cu lag mare fara sa stiu.
    Daca a nu sti inseamna “Nemernlc”. Inseamna ca toti ne-am nascut “nemernlci”.
    Numai bine!

    mai 3, 2009 - 9:37 am Raspunde
  • haulica_ionut

    mtudorache te comporti ca un taran.si eu am jucat cu tine o partida intr`unul din turnee si am pierdut deja am avut si`un cal in plus etc si n`am zis nik.Asta e.Neatentia si timpul si`au zis cuvantul.Mi`am zis atunci ca asta a fost sa fie si am trecut peste.N`am facut mare caz.Sahul e un simplu joc.NU esti super jucator ca sa te plangi si chiar si asa nu esti bebe…

    mai 3, 2009 - 10:40 am Raspunde
  • haulica_ionut

    eu cred ca omul asta nu stie sa piarda iar cand pierde face pe naiba in 4 si cauta vinovati iar cea mai buna metoda de refulare e ,se pare,aici pe blog..e aiurea ca jucati sah la 3 min sau 3m+2..asta nu e sah..e o ofensa adusa sahului(parerea mea) De ce nu micsorati nr.de runde sau faceti ceva si jucati la 5 min?ar fi o mare realizare a blogului si totodata o multumire a multor oameni care citesc blogul si joaca in turneele online.

    mai 3, 2009 - 10:47 am Raspunde
    • ceausescuiulian

      haulica_ionut: Asa s-a votat de catre majoritate pentru timpul de joc. Si este un risc destul de mare sa jucam la 5 minute, mai ales ca aici au fost cele mai mari probleme cu trucurile si cu softistii. Ar fi o mare realizare poate ca toti sa isi dea numele, pentru ca nu am inteles si nu am sa inteleg de ce nu isi dau numele??? Au jucat aici MM Jianu, IM Miron, Petrisor,Maestrii Taras, Duca,Toma etc si multi altii care mi-au spus cine sunt si unii m-au rugat sa tin secretul. Altii nu, insa eu le-am respectat dorintele. Poate ca joaca si oameni politici aici si nu stiu eu sau cine stie ce personalitati mondiale de nu pot sa se inscrie normal. De ce oamenii isi dau identitatea atunci cand aud de premii sau de castiguri? Sunt mai multe mistere si timpul trece prea repede ca sa pot sa mai pierd timpul cu asta acum. Probabil ca si le vor pune si ei vreodata si se vor intreba: De ce?

      mai 3, 2009 - 12:44 pm Raspunde
  • Mtudorache

    Haulica bati un pic campii! Aici nu se trateaza de faptul ca am pierdut, ci de faptul ca a uzat o smecherie. Daca vrei sa intelegi! Daca ma batea la timp chiar eu avand avantaj, jos palaria! Dar a uzat o smecherie pe care tu se vede ca nu o intelegi. Si nu esti singurul la care am castigat cu piesa in minus, e neplacut dar asta e sahul. Si a parte ca nu sunt taran, daca as fi, e grav? Nu vreau sa deschid polemica cu tine, poti fi mai retinut cand nu intelegi anumite probleme pe care deja le-am explicat si nu le-ai citit, sau daca le-ai citit se vede ca ai un lag mare la creier si-ti mai trebuie ceva timp sa intelegi despre ce era vorba.

    mai 3, 2009 - 11:05 am Raspunde
    • ceausescuiulian

      Mtudorache: Acum am ajuns acasa de la job si vad de departe valvataie pe blog. Se pare ca adevarul este undeva la mijloc intotdeauna si este posibil sa ai dreptate ce spui tu Mariane. Sunt pseudojucatori care nu stiu sa piarda. Si eu imi aduc aminte ca am avut poate timp de 30 de secunde in fata aceluiasi jucator si am pierdut. Si acum si in alte dati, am castigat foarte greu la timp, desi aveam un avantaj cu care bateam 5 mari maestrii. Asta nu inseamna ca ai dreptate sa spui ceea ce ai spus aici jignitor pentru el. Este posibil sa ne inselam, desi nu prea cred nici eu asta. Mai ales ca nu prea intalnesti astfel de probleme, decat destul de rar. E cazul sa pastram un limbaj decent aici pe blog, mai ales ca intra de la copii si femei pana la parinti si bunici. Disputele astea le rezolvam intre noi si cred ca vom gasi o solutie si aici. Marian Tudorache are stilul lui de exprimare si cand erupe cu greu mai poti sa il opresti. Il stiu catusi de putin ca sa spun asta. Dar cazurile semnalate de el in timp au fost reale si cred ca aici are in mare parte dreptate. Si eu am castigat cu dama in minus si am pierdut si cu ea in plus, insa nu am simtit nimic suspect acolo. Insa cred ca aici este ceva mai mult decat suspect si cred ca nu sunt cai de mijloc. Cai se vor gasi tot timpul de pacalit oamenii si programele, astfel incat sa castigi o partida. Din pacate, castigul se va numi furt in constiinta ta si tu vei fi pentru tine cumva necinstit fata de tine. Mai ales ca nici macar nu stiu cine este acest alexut, insa ceea ce spune Marian mi s-a intamplat si mie de cateva ori cu acelasi jucator, chiar si in ultima partida jucata. Atata timp cat stau sub perdeluta unei umbre, este normal sa planeze suspiciuni asupra lui. O sa vedem ce este de facut si cred ca de acum vom rari turneele si cele care vor fi facute, cel putin eu voi stii jucatorii care joaca. Din pacate ne concentram atentia pe lucruri minore care emana senzational si scandal. In loc sa ne capteze atentia alte subiecte de pe blog. Cred ca am primit o critica intemeiata, cum ca sunt prea multe turnee care nasc animozitati si articole mai putine, poate din cauza acestor turnee prea dese si prea dense

      mai 3, 2009 - 12:29 pm Raspunde
  • haulica_ionut

    eu mi`am expus pct.de vedere.sorry dar e democratie.

    mai 3, 2009 - 11:30 am Raspunde
  • haulica_ionut

    nu caut sa ma cert..

    mai 3, 2009 - 11:30 am Raspunde
  • haulica_ionut

    sa dea Domnul sa fie doar ceea ce ai precizat tu..dar tare ma tem ca nu e doar atat.

    mai 3, 2009 - 11:30 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Domnilor sahisti, am citit si eu comentariile dumneavoastra si, fara sa fac vreo apreciere asupra acestora, vreau sa va spun ca intamplator am descoperit niste lucruri despre care nu aveam cunostinta. Spre exemplu, eu nu stiam ca atunci cand joci sah pe internet adversarul tau primeste raspunsul cu intarziere daca pe calculator mai ai deschise si alte programe. Eu practic acest mod de lucru, dar sper sa nu fi deranjat pe nimeni pana acum. Concret, in timp ce joc partida am in permaneta deschis un document word sau xl pe care lucrez in pauzele dintre runde. Probabil ca lagul se mareste daca si documentul deschis este foarte mare. V-as ruga sa-mi spuneti precis in ce conditii timpul de raspuns la mutare este afectat. Mie mi s-a intamplat sa primesc raspundul cu mare intarziere si nu intelegeam de ce. Acum incep sa pricep, dar vreau sa fiu mai bine lamurit. Un sahist olandez (Roy Makay) este suparat rau pe mine si nu imi dau seama de ce. Am jucat o singura data cu el, l-am batut, iar dupa partida m-a facut in tot felul (nazist roman si alte tampenii de genul acesta). De atunci, de cate ori dau seek si astept sa intre un jucator, intra el dar inchide imediat si repeta operatia de ma scoate din pepeni. Sa-l fi deranjat cumva cu lagul si eu sa nu fi stiut?

    mai 3, 2009 - 1:29 pm Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Ceausescuiulian: In legatura cu timpul de joc, si eu votez pentru 5 minute. Stiu ca sunt in minoritate, dar imi dau si eu cu parerea daca nu e cu suparare. Eu nu vreau sa spun ca este o ofensa adusa sahului jocul la 1 sau 3 minute, fiindca sunt sahisti care pot juca foarte bine si la acesti timpi. Ca eu sunt mai lent, asta nu insemna sa dictez tuturor sau majoritatii ceea ce trebuie sa faca. In acest caz, pot sa joc sau nu. E problema mea. Pe Oficialele de la Playchess am inceput sa joc si la 1 minut fiindca pot castiga serial la norocosi, nu pentru ca imi place acest ritm de joc. Pe “Sah cu Ceausescu” joc numai de placere, fara niciun alt interes. Dupa concursul de aseara, mi-am propus sa joc doar la minimum 5 minute. M-am enervat rau de tot si nu vreau sa-mi stric dispozitia cand joc sah, ci sa ma simt bine. Sunt nebun dupa sah, as juca zi si noapte fara sa dorm si sa mananc daca s-ar putea, dar in conditii in care sa ma simt si bine.

    mai 3, 2009 - 1:52 pm Raspunde
  • Sebastian Volcinsche

    Eu pot afirma ca il cunosc pe Alexul, nu pot crede ca ar umbla cu “prostii”, referitor la timpul de joc, 5 minute ar fi ok.

    mai 3, 2009 - 3:24 pm Raspunde
  • obezeanu

    Il rog pe domnul Ceausescu sa ne puna la dispozitie-daca exista posiblitatea tehnica-partidele jucate in turneul de aseara cat si in meci!Deoarece eu unul nu am participat la nici un turneu organizat pe acest blog,m-ar interesa sa vad deschiderile practicate cat si calitatea jocului unor jucatori tari supusi unui stress teribil de 3 min/2s
    Cat despre disputa M.Tudorache versus Alexut,va pot spune ca,in urma cu aproape 10 ani,un neamt a avut sinceritatea sa-mi spuna ca ma fura cu 2 sec la fiecare mutare cu ajutorul unei combinatii de taste(comandind astfel serverului-care face cronometrajul!- sa-mi scada din timpul de gandire cate 2 sec la fiecare mutare trimisa catre mine…Un lucru e sigur:provocat sau nu,lagul avantajaza numai pe unul din jucatori!In rest,problema trisatului este practic insolvabila,cat timp va exista sahul on line vor exista si masluitori!In IT se poate orice,rog pe cititorii specialisti in informatica sa-mi confirme sau nu cele spuse de mine…
    Si ca sa inchei intr-o nota amuzanta,va pot spune ca la o partida jucata de mine adversarul mi-a furat…regele!!!De fapt el vroise sa-mi fure un cal dar nu stia ca in engleza calul se noteaza cu N si nu cu K,asa ca serverul a eliminat de pe tabla Regele…

    mai 3, 2009 - 3:31 pm Raspunde
  • Catalin Ionescu

    Domnule Pepene Gheorghe puteti sa scapati de orice jucator care va enerveaza prin ignorarea lui astfel: in bara de sus -> Edit -> Edit Friend List. Aici in partea din dreapta aveti o casuta unde puteti sa introduceti numele jucatorului si dupa ce dati click pe “Add”, acel jucator nu va mai juca cu dumneavoastra 🙂
    Sau daca jucatorul este online, click dreapta pe numele lui si apoi Edit->Ignore this user. 🙂

    Lagul poate fi si de la conexiunea de internet, nu numai de la memoria calculatorului.

    mai 3, 2009 - 5:43 pm Raspunde
  • etoo1

    fiecare trebuie sa joace pentru relaxare sau pentru antrenament pentru competitii,dar relaxarea e bine venita,fritz 11 te poate antrena pana te oboseste ,referitor la cazul de mai sus lag-ul vorbeste,nimanui nu-i place sa piarda,dar in cazul acestor turnee prietenesti e bine sa domneasca un spirit de prietenie, dar in cazul domnului alexut, penru aceste jigniri pentru un lucru fara importanta in comparatie cu altele, l-as intreba pe domnul mtudorache doar atat:la cap sau la ficat!!

    mai 3, 2009 - 5:56 pm Raspunde
  • Mtudorache

    Daca tot ii dai cu dar in cazul, te intreb, dar in cazul ca nu esti tu cel care sa dicteze cuiva pentru ce joaca intr-un turneu, ce zici? Dar in cazul ca te intreb daca ai inteles ca nu faptul ca am pierdut ma deranjeaza, intelegi? Nu, nu cred! Atunci nu-ti pot raspunde daca la cap sau la ficat, pentru ca am indoieli ca intelegi! Asa ca domnule Etoo1 te las asa, nedumerit.

    mai 3, 2009 - 6:43 pm Raspunde
  • haulica_ionut

    deci lumea vrea sah la 5 minute nu bambilici la 3 min sau la 3m+1 sau +2…ar fi bine sa jucam asadar la 5 min.

    mai 3, 2009 - 11:06 pm Raspunde
  • adrianstanca2009

    Lumea nu prea stie ce vrea; acum vreo doua luni s-au supus la vot mai multe ritmuri de joc si in urma votului democratic s-a votat 3+2. De fapt una peste alta ierarhiile sunt cam aceleasi, si la 3 si la 3+2 si la 5 dar lumea cauta mereu justificari pentru esecuri in exterior, in loc sa-si asume si propriile mici si insignifiante minusuri.

    mai 4, 2009 - 7:00 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Domnule Catalin Ionescu, va multumesc pentru explicatii. M-ati scapat de un stres produs pe Playchess.

    mai 4, 2009 - 8:48 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Etoo1: Dupa aparitia posibiitatii de a juca pe Internet impotriva oricarui sahist din lume, jocul pe calculator nu mai are niciun farmec. Fritz 11 e bine sa-l folosim exact acolo unde ne poate ajuta cel mai mult.

    mai 4, 2009 - 9:01 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Adrianstanca2009: Puteti sa afirmati ca lumea nu prea stie ce vrea daca aveti exemple de sahisti care au votat intr-un fel si apoi si-au schimbat parerea. In ce ma priveste, eu am spus acelasi lucru de cate ori am avut ocazia: agreez jocul la 5 min. sau 5+2. Dar, repet, e democratie si respect hotararea majoritatii. Pe mine nu ma deranjeaza ierarhiile. Daca e sa judec dupa acest criteriu eu ma pot declara foarte multumit de locul ocupat in grand prix, avand in vedere ca majoritatea turneelor le-am jucat la 3min. si numai unul, am impresia, la 5 min. Pe mine ma supara faptul ca pierd partide cu mare avantaj din lipsa de timp. De multe ori mi s-a intamplat sa-mi cada steguletul tocmai cand urma sa-l dau mat pe adversar. O sa-mi spuneti, jucati mai repede si veti avea timp. Da, dar in acest caz, n-o sa mai ajung in avantaj fiindca de cele mai multe ori gafez dand o figura si ma enervez si mai rau. La 5 min. am timp sa-mi fac si un plan de joc, sa fac si o combinatie frumosa, ceea ce imi da o mare satisfactie.

    mai 4, 2009 - 9:38 am Raspunde
  • alin__p

    am pierdut multe partide,din cauza presiunii timpului,in avantaj fiind.totusi am votat ptr 3+2.prefer sa ramana asa si chiar de voi mai pierde,macar am o justificare:mai bine comit greseli decat sa joc la 5,5+2,10,16 etc si sa fiu furat de soft-isti.deci…3+2 sa ramana,iar ptr cei ce vor combinatii,planuri de joc,le recomand sa joace pe playok,unde se vor umple de satisfactii…..:))

    mai 4, 2009 - 10:28 am Raspunde
  • adrianstanca2009

    Pepene Gheorghe: Nu sunt un ‘vitezist’, spre dovada n-am jucat niciodata bullet. Dar daca ne amintim s-a trecut de la 5 min la 3 min + 2 sec pentru a se descuraja prezenta softistilor care la 5 min parca apar mai des.
    Daca e de apreciat ceva la 3+2 este tocmai faptul ca se evita acele drame care apar la 3+0, in care partea cu avantaj material pierde dramatic si cam nemeritat la timp.
    In plus cine joaca deschiderea repede sau uziteaza mutarile predefinite la schimburi si mutari fortate poate sa mai adune secunde pretioase.
    Asadar sunt plusuri si minusuri. Ideea este ca majoritatea am dori sa jucam blitz la timpul clasic de 5 min, dar ne dorim mai mult sa evitam cazurile de tip Rdan si sa ajungem sa jucam, daca nu fair play atunci macar corect si fara diverse stratageme cum este cea pusa in discutie de Marian Tudorache mai sus.
    Eu cred ca Iulian ar trebui sa fie mai ferm in privinta identificarii TUTUROR celor care participa la turnee, si atunci am putea juca mai des 5 cu 0, intrucat un jucator a caror identitate reala este cunoscuta ar avea mai putin curaj decat ar avea sub protectia anonimatului.

    mai 4, 2009 - 10:49 am Raspunde
  • Sebastian Volcinsche

    Sunt de acord cu Adrian Stanca in ceea ce priveste identificarea jucatorilor, nu o sa fie posibila tot timpul, dar pentru jucatorii care deja stim ca vin continu ar fi mai bine, iar finele fiecarui turneu sa fie trecut numele real si intreg al primilor clasati.

    mai 4, 2009 - 11:02 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Am cautat pe calculator partida cu jucatorul care este suparat pe mine si am gasit urmatoarele date:Lag: Av=0.74s, max=2.1s. Va rod sa-mi spuneti daca lag-ul la deranjat pe adversarul meu. Daca da, atunci nu-l sterg din lista, ci ii caut e-mail-lul pentru a-mi cere scuze spunandu-i ca nu a fost cu intentie. Nici nu ma pricep la asa ceva. Va multumesc!

    mai 4, 2009 - 11:34 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Va rog, am vrut sa spun.

    mai 4, 2009 - 11:39 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Din graba, am mai facut o greseala, trebuia “l-a deranjat”.

    mai 4, 2009 - 11:42 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Adrianstanca2009: Este regretabil ceea ce se intampla la jocul pe Internet. Ajungem sa jucam la un minut din cauza unor neseriosi, ca sa nu spun cuvinte mai grele. Am fost un naiv pana acum.

    mai 4, 2009 - 11:48 am Raspunde
  • Catalin Ionescu

    Domnule Gheorghe m-am uitat si eu pe ultimele partide jucate si constat ca am valori similare cu ale dumneavoastra in ceea ce priveste lagul din timpul partidei. Cred ca adversarul dumneavoastra nu prea stie sa piarda :-). Poate primim mai multe lamuriri de la persoane cu experienta pe server 🙂

    In ceea ce priveste timpul de joc, eu pierd din cauza timpului si la 3+0 (2) si la 5+0 si probabil si la 20+0 :D. Totusi din ceea ce am vazut in celelalte partide existenta incrementului decide partida pentru cel care are avantaj material si mana rapida 🙂

    mai 4, 2009 - 12:02 pm Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Adrianstanca2009: daca s-a votat pentru 3+2, atunci ultimul turneu din grand prix de ce s-a jucat la 3+0? Pentru mine conteaza enorm cele doua secunde. Fortat de imprejurari, poate ca voi juca si eu la 3+2, dar macar sa ramana asa.
    Cat priveste identitatea jucatorilor, nu-mi dau seama ce il impiedica pe dl Ceausescu sa refuze inscrierea anonimilor.

    mai 4, 2009 - 12:04 pm Raspunde
  • adrianstanca2009

    Turneul de sambata nu a contat pentru GP. Nu cunosc exact motivele pentru care Iulian a hotarat sa se joace la 3 cu 0, dar turneul nu se va pune la GPul lunii mai. Nici nu ar fi fost corect, de altfel.

    mai 4, 2009 - 12:10 pm Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Catalin Ionescu: Prin ceea ce am spus pana acum nu trebuie sa se inteleaga faptul ca la 5 min. eu as juca foarte bine si ca nu as putea pierde.
    Putem pierde si la doua ore si chiar prin corespondenta. Fiecare dintre noi avem o valoare in jurul careia ne invartim mai tot timpul. Chiar daca mai batem accidental pe cate unul mai bun decat noi, runda urmatoare suntem adusi imediat cu picioarele pe pamant. Problema nu e ca pierzi, ci cum pierzi. Ca sa nu spun ca pe mine ma intereseaza si calitatea jocului, atat cat poate fi la un joc de blitz. Daca dintr-o partida de sah nu ne alegem decat cu o simpla tacaneala, atunci nu mai vorbim de sah, ci de cu totul altceva.
    Intr-adevar, existenta incrementului ii da posibilitatea celui in avantaj sa si-l valorifice, dar nu vad nimic rau in asta. E drept ca nu prea ne convine cand suntem noi in dezavantaj, dar asa este corect.

    mai 4, 2009 - 12:36 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Turneul si meciul de sambata au fost amicale si am incercat prin asta sa verific doua lucruri:
      1) daca timpul de 3 minute este ( asa cum consider si eu ) prea scurt pentru a juca un turneu oficial;
      2) daca trecerea de la 5 min si 3min +2 sec va strica destul calitatea partidelor;
      Pe langa micul amanunt ca au durat mai putin, nici unul dintre argumente nu poate poate pleda pentru reducerea timpului mai mult decat 3minute. Ramane sa jucam cel putin cu 3min+2 sau 5 minute, pe care din fericire le agreez si eu, pentru partide cat de cat unitare si legate, unde nu simtim asa de tare, gustul amar al infrangerii chiar cand pierdem cu avantaj. Insa la 3 minute eu am reusit in 2 zile sa pierd 200 de puncte la rating dupa ce sarisem pe contul acesta de 2000.
      Asa ca de acum vom juca cei care ne stim si cei care se legitimeaza, macar in fata mea, daca nu doresc sa stiti identitatea lor. Asa caci chiar daca vom fi mai putini, cel putin vom fi mai siguri de liniste.

      mai 4, 2009 - 1:35 pm Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Ceausescuiulian: Nici daca era in GP nu cred ca era vreo problema deosebita. Asta in ce ma priveste pe mine, fiindca vad ca dv. tineti mult la rating. Pe mine ma amuza lucrul acesta. Cu ce va incalzeste ca aveti rating-ul mare pe Internet? Inteleg sa fim interesati de ratin-ul FIDE, care ne da dreptul sa obtinem categorii sportive, dar pe net…
    In rest, ma bucura intentiile pe care le aratati, mai ales ca vreti sa le puneti si in practica. Sunt convins ca dezvaluindu-si identitatea, jucatorul va avea o retinere in a fura, asta in cazul in care are un obraz cat de cat finut.

    mai 4, 2009 - 2:03 pm Raspunde
    • ceausescuiulian

      Pepene Gheorghe: Nu era decat o observatie a jocului la 3 minute, nu ma intereseaza ratingul pe playchess din fericire. Vroiam sa pun in evidenta dezavantajele jocului la timp scurt, in care poti pierde nejustificat. Era o problema daca era in GP pentru ca am stabilit ceva si incerc sa respect ceea ce am stabilit. Restul este mai putin important, pot sa joc si cu 1500 rating si cu 2000. Daca tineam la rating, nu mai jucam si arbitram in conditiile pe care le stiti, cu messengerul deschis si cu chatul privat la fel. Vroiam sa pun in lumina ca cei care nu joaca la timp scurt nu pot sa dea randament la 3 min si mai putin. Cel putin pentru faptul ca poti juca o partida, zic eu , destul de buna si interesanta la 3min+2sec sau 5 minute.

      mai 4, 2009 - 2:14 pm Raspunde
  • haulica_ionut

    eu am jucat mai bine la 5 min fata de 3min+1 sau +2 si puteam, sa obtin mai mult de 5,5 pct din 9 posibile da la fel neatentia si graba si`au zis cuvantul.Hai sa jucam totusi la 5 min si sa se verifice identitatea fiecarui jucator inainte de orice turneu.La fel de bine,sa nu mai joace nimeni cu guest.Asta e propunerea mea.Va multumesc.La 3min+1 si 3min+2 am obtinut 3 4,5 4 si 5 pct.Cam slabutz.Pot mai mult.Timpul conteaza enorm pt.toti nu?

    mai 4, 2009 - 2:23 pm Raspunde
  • rodantero

    Cei care folosesc CB, si nu au cont platit, nu mai pot juca dupa perioada de gratie, insa cei ce folosesc programul gratuit pus la dispozitie de Playchess pot continua sa joace si dupa aceasta (cu ceva mai putine facilitati, nu mai poti da mesaje celorlalti, ramai la stadiul de pion, etc.). Ai insa posibilitatea sa-ti pastrezi ID-ul, iar ratingul se schimba in functie de rezultate, poti sa adaugi prieteni in lista si sa dai Ignore pentru cei care te supara. Eu am genul asta de cont si functioneaza foarte bine.

    mai 4, 2009 - 2:34 pm Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Eu nu am vrut sa mai vorbesc despre ritmul de joc fiindca am comentat destul pe tema asta.

    mai 4, 2009 - 2:52 pm Raspunde
  • Florin Ungureanu

    Probabil daca as fi capabil sa fac majoritatea mutarilor in mai putin de 2 sec as vota 3+2 sec.
    Dar nefiind vorba de asa ceva.
    VOTEZ 5 min! Bineinteles sa hotarasca majoritatea.
    Si jucarea cu nume reale sau macar comunicate organizatorului. 🙂

    mai 4, 2009 - 2:53 pm Raspunde
  • virgil

    Ne aflam intr-un moment cand tehnica informatica a atins niveluri de performanta nebanuite, iar de acest lucru trebuie sa fim constienti cu totii…In aceste conditii, n-ar fi de mirare ca si concursurile de sah ,inclusiv cele cu timp de gandire la 3 minute, sa fie compromise de invincibilele masini de sah care pot ajuta cand pe unul,cand pe altul dintre concurenti in functie de dotarea tehnica a fiecaruia…Cei ce consimt sa participe la asemenea competitii pe internet trebuie sa-si asume si riscurile la care se supun in acest sistem de joc…Daca ne hotaram sa participam la asemenea concursuri, este bine sa ne resemnam cu rezultatele pe care le obtinem, iar daca acestea nu ne satisfac, sa le suportam asa cum sunt, fiindca daca ele sunt denaturate intr-un fel sau altul, de vina nu sunt oamenii(partenerii nostri de joc) ci numai progresul stiintei in domeniul softurilor, progres care, ne place sau ne place, este pana la urma un eveniment in cea mai mare masura pozitiv. Daca ne inscriem la asemenea concursuri, vom merge acolo cu singurul gand de a ne simti bine, de a ne autodepasi, luptand cu propriile noastre limite intelectuale si facand abstractie de prezumptivii adversari(umani sau artificiali),fiindca sub paravanul unui adversar uman se poate ascunde oricand o masina de jucat sah de ultimna generatie…Prezenta nedorita a softurilor la aceste concursuri are si avantaje, in sensul ca ele gresesc mai putin decat oamenii si din acest punct de vedere au capacitatea de a evidentia mai bine greselile noastre, oferindu-ne posibilitatea de a le evita in viitor…In concluzie, recomandarea mea ar fi sa participati la competitiile organizate pe internet,in masura in care aceasta va si place, dar nu transformati un joc atat de minunat precum e sahul intr-un pretext pentru a va razboi unii cu altii…

    mai 4, 2009 - 6:31 pm Raspunde
  • virgil

    Fiindca este o polemica pe blog legata de timpul care trebuie alocat pentru efectuarea tuturor mutarilor intr-o partida, as vrea sa exprim si eu un punct de vedere vis-a-vis de acest subiect,spunand ca varianta cu 3 minute nu ofera nicio sansa calitatii partidelor jucate, in timp ce varianta cu 5 minute mai lasa o portita de 5%, nu mai mult, pentru jucarea unor partide bune. Dupa opinia mea, toate partidele de sah care se joaca la un timp de gandire sub jumatate de ora pentru fiecare jucator sunt , in marea lor majoritate, partide compromise din start…

    mai 4, 2009 - 6:58 pm Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    S-ar putea organiza turnee in trei variante: la 3, 3+2 si 5 min. si in felul acesta probabil ca ar fi multumita toata lumea. Eu am mai amintit de exemplul Playchess-ului.

    mai 4, 2009 - 9:55 pm Raspunde
  • Mtudorache

    Domnule Virgil, m-ati convins! Sincer imi place la nebunie sahul, de aceea o sa ma las calcat in picioare de oricine si oricum. Chiar ies in piata si caut unul care are scris pretul de 2 lei sa zicem, insa cere 5 lei pe produsul respectiv. Il iau pt ca suntem o familie, tot lucrator si el saracul. Bine as vrea doar sa-i spun ca am vazut totusi pretul dar nu o sa ma razboiesc cu el si chiar am sa cumpar in continuare de el.

    mai 5, 2009 - 7:46 am Raspunde
  • alin__p

    nu vreau sa ma repet,dar doresc sa va spun ,ca mie personal,incrementul de 2 sec imi da o siguranta mai mare decat partida la 5 minute.in finalul la 5 minute timpul se scurge,pe cand la 3+2 am senzatia ca se conserva.s-a tot jucat la 3+2 in ultima perioada.de ce sa schimbam?

    mai 5, 2009 - 10:36 am Raspunde
    • ceausescuiulian

      alin_p: Turneele se vor desfasura ca si pana acum la timpul 3min+2secunde si 5min+0

      mai 5, 2009 - 10:54 am Raspunde
  • Pepene Gheorghe

    Ceausescuiulian: Mi-ati ghicit gandurile! Tocmai asta vroiam sa va propun si eu, tinad cont ca la CN de seniori se joaca 3+2 iar la juniori 5+0.

    mai 6, 2009 - 11:02 am Raspunde

Dă-i un răspuns lui ceausescuiulian Anulează răspunsul

Adresa dvs de email nu va fi publicata.