Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Erno Gereben – Miklos Szigeti
Tatatovaros it 1935 • Queen Pawn Game: Veresov Atack. Richter Variation (D01)
1.d4 Nf6 2.Nc3 d5 3.Bg5 Bf5 4.f3 c6 5.Qd2 Nbd7 6.0-0-0 Qa5 7.e4 dxe4 8.fxe4 Bg4 9.Nf3 h6 10.Bh4 g5 11.Bg3 0-0-0 12.Kb1 Nh5
Albul muta si castiga
3 Comentarii
1.C b5 Db6 2.Nc7 +-
ianuarie 13, 2014 - 8:43 am1……. Dxd2 2.Cxa7#
1….. Da6 2.Cd6+ +-
Corect, in partida a urmat 1….Db6 2.Nc7. Cum ar fi castigat insa albul la cea mai buna continuare a negrului 1…b6?
ianuarie 13, 2014 - 6:40 pm2. Dxa5 bxa5 3.Cxa7+ Rb7 4.d5 +-
ianuarie 14, 2014 - 5:27 pm