Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
George Mortimer Kramer – Ilia Serpik
US open Alexandria 1996 • C46: 3.Nc3: Unusual Black 3rd moves
1.e4 e5 2.Nf3 f5 3.Nc3 Nc6 4.d4 fxe4 5.Nxe5 Nf6 6.Bc4 d5
Albul muta si castiga
3 Comentarii
1.C:d5!! C:d5 (1…C:e5? 2.C:f6+! +-) 2.Dh5+! g6 (fortat) 3.C:g6! h:g6 4.D:g6+! +- cred!
noiembrie 5, 2012 - 9:07 am7.Cxd5 Cxd5 8.Dh5+ g6 9.Cxg6 Cf6 10.Nf7+ Rxf7 11.Ce5++ Re7 12.Df7+ Rd6 13.Cc4#
noiembrie 5, 2012 - 9:17 am9…….hxg6 10.Dxg6+ Rd7 11.Nxd5 +-
Corect. Partida s-a jucat ca in linia principala data de Un (cu o singura exceptie nesemnificativa, 11…Re6 in loc de 11…Re7).
noiembrie 5, 2012 - 7:46 pm