Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Wesley So – Zurab Javakhadze
Wch U10 Chalkidiki 2003 • Caro-Kann: 2.d3 and 2.c4 (B10)
1.e4 c6 2.d3 d5 3.Nd2 dxe4 4.dxe4 e5 5.Ngf3 Bc5
Albul muta si obtine avantaj
4 Comentarii
1.C:e5! Dd4 2.Cd3! +-
august 1, 2012 - 9:58 amSi dupa 1…Nxf2+! 2.Rxf2 Dd4+?
august 1, 2012 - 6:18 pm3.Re1
iunie 24, 2013 - 3:20 pmCorect. A urmat 3…Dxe5 4.Cc4 Dxe4+ 5.Ne2 De6 6.Cd6+ Rf8 7.Tf1 Cf6 8.Cxc8 Dxc8 9.Dd6+ Re8 10.Txf6! gxf6 11.Dxf6 Tg8 12.Nc4 (Ng5! era mai bine) si, desi negrul a egalat ulterior, albul a reusit sa castige in final.
iunie 24, 2013 - 5:57 pm