Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
King Pawn Game: Alapin Opening (C20)
1.e4 e5 2.Ne2 d5 3.exd5 Qxd5 4.Nbc3 Qa5 5.d4 Nc6 6. d5 Nb47.Bd2
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
1…Nf5!
iunie 10, 2009 - 8:28 am2.Tc1 Nc2 3.Tc2 Cd3 mat;
2.Cb1 Nc2 3.Nb4/3.Dc1 Cd3 mat/Nb4 4.Cd2 Nd1 +-;
2.Cg3 Cc2 3.Re2 Da6 4.Rf3 Cd4 5.Re3 Dh6 6.f4 Df4 mat
E buna solutia.
iunie 10, 2009 - 8:12 pm