Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Dutch Defense: Janzen-Korchnoi Gambit (A80)
1.d4 f5 2.h3 Nf6 3.g4 fxg4 4.hxg4 Nxg4 5.Qd3 Nf6
Albul muta si castiga
3 Comentarii
1Txh7 1-0 deoarece albul nu se poate apara simultan si de amenintarea Txh8 si de amenintarea Dg6#
mai 27, 2009 - 7:33 amAsa e.
mai 27, 2009 - 7:39 amf.frumos
iunie 2, 2009 - 10:00 pm