Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Gata Kamsky 2709 – Samuel Shankland 2611
Eastern Class 23rd Sturbridge 2014 • Queen’s pawn game: London System (A45)
1.d4 Nf6 2.Bf4 d5 3.e3 e6 4.Nd2 c5 5.c3 Nc6 6.Ngf3 Bd6 7.Bg3 0-0 8.Bd3 Qe7 9.Ne5 Nd7
Albul muta si obtine avantaj
2 Comentarii
8.Cxd7 Dxd7. (Nxd7) 9.Nxd6 Dxd6 10.dxc5 Dxc5 11.Nxh7+ Rxh7 12.Dh5+ Rg8 Ce4+-
februarie 18, 2016 - 7:01 pmCorect, cu precizarea ca 8…Nxd7, mutarea din partida, e mult mai slaba, si albul a castigat ulterior destul de frumos https://www.chess.com/blog/SamCopeland/instructive-games-kamskys-bxh7-against-shankland
februarie 18, 2016 - 8:47 pm