Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Michel Benoit 2240 – Jean Jasinczuk 2020
FRA-ch 60th Clermont Ferrand 1985 • Queen’s Pawn Game: London System (D02)
1.d4 Nf6 2.Nf3 d5 3.Bf4 c5 4.e3 Qb6 5.Nc3 Qxb2
Albul muta si castiga
4 Comentarii
1.Cb5 +-
ianuarie 20, 2016 - 8:11 pmSi dupa 1…Ca6?
ianuarie 20, 2016 - 10:07 pm2.Tb1 Da2 3.Ta1 Db2 4.Ta6 +- ; 3…Db4 4.c3 Db2 5.Ta6 +-
ianuarie 21, 2016 - 5:00 amCorect.
ianuarie 21, 2016 - 7:31 pm