Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Gryphon – Pineywoods
HCL-B1150 www.playchess.de (6), 2002 • Closed Sicilian: Lines without g3 (B23)
1.e4 c5 2.Nc3 Nc6 3.f4 e6 4.Nf3 a6 5.Bc4 d6 6.d4 cxd4 7.Nxd4 Qc7 8.0-0 Nf6 9.f5
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
9….Cxd4 10.Dxd4 d5 -+
noiembrie 19, 2014 - 8:30 amCorect, dar in partida negrul a jucat 10.Dc5??, si a pierdut, pana la urma, partida.
noiembrie 19, 2014 - 7:37 pm