Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Henri Grob – NN
corr 1966 • Grob Opening: Grob Gambit. Declined (A00)
1.g4 d5 2.Bg2 c6 3.g5 Bf5 4.d3 e6 5.Nd2 Qb6 6.b3 Nd7 7.e4 dxe4 8.dxe4 Bg6 9.h4 Bc5 10.Qe2 f6
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1.h5! Nf7 2.g6 hg6 3.hg6 Th1 4.gf7 Rf7 5.Nh1 +-
martie 6, 2014 - 8:04 amCorect, negrul a cedat dupa 4.gxf7+.
martie 6, 2014 - 7:52 pm