Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Andres Vooremaa – Lvik
Estonia (1962) • Caro-Kann Defense: Karpov Variation (B17)
1.e4 c6 2.d4 d5 3.Nc3 dxe4 4.Nxe4 Nd7 5.Bc4 Ndf6 6.Ng5 Nd5 7.N1f3 h6
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1.C:f7! R:f7? (1…Da5+? 2.Nd2! +-) 2.Ce5+! Rf6 ( ((2…Re8? 3.Dh5+! cu mat sau 2…Re6? 3.Dg4+! Rf6? (3…Rd6? 4.Cf7+! +-) 4.Dg6# ) ) 3.Dh5! +-
ianuarie 12, 2016 - 8:36 pmCorect http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1250841
ianuarie 12, 2016 - 10:15 pm