Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Veitch – Jonathan Penrose
Buxton (England) (1950) • Indian Game: Anti-Nimzo-Indian (E10)
1.d4 Nf6 2.c4 e6 3.Nf3 d5 4.g3 dxc4 5.Nbd2 c5 6.dxc5 Bxc5 7.Bg2
Negrul muta si castiga
3 Comentarii
1…Nf2 2.Rf2 Cg4 3.Re1 Ce3 4.Da4 Nd7 5.Db4 Cc2 -+; La 2.Rf1 Cg4 -+
noiembrie 27, 2015 - 8:06 amCorectez: La 2.Rf1 negrul castiga datorita celor 2 pioni in plus…
noiembrie 27, 2015 - 8:18 amCorect, albul a cedat dupa 2.Rxf2 Cg4+ 3.Re1 Ce3.
noiembrie 27, 2015 - 6:24 pm