Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Harpa Ingolfsdottir 2057 – Anna Bjorg Thorgrimsdottir
Hafnarborg 2003 • Sicilian, Najdorf, 7.f4 (B96)
1.e4 c5 2.Nf3 d6 3.d4 cxd4 4.Nxd4 Nf6 5.Nc3 a6 6.Bg5 e6 7.f4 Nbd7 8.Qf3 Qc7 9.0-0-0 b5 10.Bxf6 gxf6 11.e5 Bb7
Albul muta si obtine avantaj
6 Comentarii
11.Dh5
noiembrie 18, 2015 - 4:18 pmCe a urmat dupa 11…dxe5?
noiembrie 18, 2015 - 8:29 pm12.C:e6.
noiembrie 19, 2015 - 8:36 pmSi dupa 12…Db6?
noiembrie 19, 2015 - 9:50 pm13.T:d7.
noiembrie 20, 2015 - 1:33 pm13.Txd7 e cea mai buna continuare, dar in partida albul a continuat cu 13.Nxb5, si a castigat ulterior partida.
noiembrie 20, 2015 - 6:02 pm