Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Jakov Geller 2505 – Michael Fedorovsky 2380
3rd EU-ch Internet Cand, 2006 • Old Sicilian (B30)
1.e4 c5 2.Nf3 Nc6 3.Nc3 e5 4.Bc4 Be7 5.d3 Nf6 6.Ng5 d5
Albul muta si castiga
8 Comentarii
Poate albul muta si castiga.
octombrie 2, 2014 - 10:49 amAsa e. Multumesc pentru atentionare.
octombrie 2, 2014 - 6:45 pm1.C:f7! +- R:f7 2.e:d5! +- cred!
octombrie 2, 2014 - 7:15 pmNu e 1.Cxf7 (dupa 2…b5! negrul rezista intr-o pozitie doar putin mai rea). Albul castiga altfel.
octombrie 3, 2014 - 9:16 amPoate 1.e:d5! C:d5? 2.C:f7! +- sau 1…Cb4? 2.d6! +- sau 1…b5? 2.e:c6! +- cred!
octombrie 3, 2014 - 8:08 pmSi dupa 1…Cd4 ce a urmat?
octombrie 3, 2014 - 8:28 pm2.d6! +- D/N:d6? 3.C:f7! +-
octombrie 4, 2014 - 7:41 pmCorect, partida in intregime poate fi vazuta aici http://chess-db.com/public/game.jsp?id=4151984.14105454.59742976.24694.
octombrie 5, 2014 - 3:49 pm