Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Gliksman – Popovic
Wroclaw, 1979 • Modern Defence (B06)
1.e4 g6 2.d4 Bg7 3.Nc3 d6 4.g3 Nc6 5.d5 Nd4 6.Be3 c5 7.Nb1 Qb6 8.Bc1 Bh6 9.c3
Negrul muta si castiga
4 Comentarii
9….Ng4 10.Dxg4 Nxc1-+
mai 30, 2014 - 8:04 am10.Ne2 Cxe2 11.Cxe2 Nf3 -+
10.f3 Cxf3+ -+
Corect, dar in partida albul a continuat cu 10.Da4+. Cum a continuat negrul?
mai 30, 2014 - 8:15 pm10….Rf8 11.Nxh6+ Cxh6 -+
mai 30, 2014 - 10:11 pm11. Cd2 Da5 -+
Corect, in partida albul a cedat dupa 11.Cd2 Da5!
mai 31, 2014 - 12:19 pm