Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Joseph Fang 2366 – Patrick Sciacca
Manchester 1999 • English Opening: Three Knights Variation (A27)
1.Nf3 Nc6 2.c4 e5 3.Nc3 f5 4.d4 exd4 5.Nxd4 Qf6
Albul muta si castiga
2 Comentarii
6.Cdb5 Nd6 7.Cd5 Dd8 8.c5 +-
mai 12, 2014 - 11:22 amCorect, dar in partida negrul a jucat chiar mai rau 6…Rd8?, dupa care a urmat 7.Cxc7! Tb8?! 8. Ng5! si negrul a cedat.
mai 12, 2014 - 8:30 pm