Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Bernd Knorr – Lothar Simchen
WO 16 1990 • Italian Game: Two Knights Defense. Ponziani-Steinitz Gambit (C57)
1.e4 e5 2.Nf3 Nc6 3.Bc4 Nf6 4.Ng5 Nxe4
Albul muta si castiga
2 Comentarii
5.Nxf7+ Re7 6.d3 Cf6 7.Nb3 +-
martie 18, 2014 - 2:12 pmCorect, dar 6.d4 este mai buna. Partida o puteti gasi, in intregime, aici http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1226077
martie 18, 2014 - 8:22 pm