Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Emanuel Lasker – NN
Simul Tour 1901 • Scandinavian Defense: Main Lines (B01)
1.e4 d5 2.exd5 Qxd5 3.Nc3 Qa5 4.d4 c6 5.Bd3 Qd8 6.Nf3 Bg4 7.0-0 Bxf3 8.Qxf3 Qxd4
Albul muta si castiga
2 Comentarii
9.Cb5 Dd7 10.Td1 cxb5 11.Ne4+-
februarie 28, 2014 - 7:54 am10……Dc8 11. Nf4 cxb5 12.Nxb8 +-
10…… e6 11.Ng6 De7 12.Nxf7 Dxf7 13.Td8 +-
Corect, in partida s-a jucat ultima linie… http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1380088
martie 1, 2014 - 9:37 am