Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Rune Djurhuus 2400 – Fabrice Liardet 2300
Santiago Wch-jr 1990 • Indian Game: Reversed Chigorin Defense (A45)
1.Nc3 Nf6 2.d4 c5 3.Nf3 cxd4 4.Nxd4 d5 5.Bg5 e5 6.Ndb5 a6
Albul muta si castiga
2 Comentarii
7.Cxd5 axb5 8.Cxf6+ gxf6 9.Dxd8+ Rxd8 10.N xf6+ +-
februarie 4, 2014 - 8:34 am7……. Da5 8.Nd2 +-
Corect, negrul a cedat dupa 8.Cxf6+.
februarie 6, 2014 - 7:12 pm