Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Frank Zeller 2414 – Daniel Quernheim 1943
Deisizau 26.10.2013 • Sicilian Dragon: Yugoslav Attack (B77)
1.e4 c5 2.Nf3 d6 3.d4 cxd4 4.Nxd4 Nf6 5.Nc3 g6 6.Be3 Bg7 7.Qd2 0-0 8.f3 Nc6 9.Bc4 Bd7 10.h4 Rc8 11.Bb3 Ne5 12.h5 Nc4 13.Bxc4 Rxc4 14.hxg6 fxg6 15.0-0-0 Qa5 16.Nb3 Qc7
Albul muta si castiga
2 Comentarii
17.e5 dxe518. Cd5+-
noiembrie 4, 2013 - 12:55 pm17….. Cd8 18.Cd5 Dd8 19Cf6 + +-
Corect. Dupa 18.Cd5 a urmat 18…Dd6 19.Cxf6+ Nxf6 20.De2 si negrul a cedat.
noiembrie 4, 2013 - 7:14 pm