Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Laszlo Alfoldy – Juergen Stabenow
DDR-HUN corr. 1984 • Colle System (D04)
1.d4 d5 2.Nf3 Nf6 3.e3 Bg4 4.h3 Bh5 5.g4 Bg6 6.Ne5 Nbd7 7.h4 h6
Albul muta si obtine avantaj
2 Comentarii
8.Cxg6 fxg6 9.Dd3 Rf7 10.h5 gxh5 11.gxh5 e6 12.Cd2 +-
septembrie 26, 2013 - 5:27 pmInceputul e bun, dar mai bine este 9.Nd3 (ca in partida). A urmat 9…Rf7 10.f4! e6 11.g5! Ce8?! 12.h5! gxh5 13.Dxh5+ si negrul a cedat inainte de mutarea 34.
septembrie 26, 2013 - 5:47 pm