Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Hugues Huisman 2135 – Yves Le Franc
Touraine op (6), 2003 • French: Advance Variation (C02)
1.e4 e6 2.d4 d5 3.e5 c5 4.c3 Nc6 5.Be3 Qb6 6.Qd2 Bd7 7.Nf3 Rc8 8.Bd3 cxd4 9.cxd4
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
9…. Cb4 10.Cc3 (10.b3 Tc1+ -+) Cxd3+ 11.Dxd3 Dxb2 12.Tc1 Nb4 13.Nd2 Dxc1+ 14. Nxc1
septembrie 6, 2013 - 8:21 amTxc3 -+
13.Dd2 Dxc1+ -+
Corect. Linia principala s-a jucat in partida, albul cedand dupa 14…Txc3.
septembrie 6, 2013 - 5:26 pm