Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Alexander Alekhine – Endre Steiner
Kemeri (1937) • Torre Attack: Classical Defense (A46)
1.d4 Nf6 2.Nf3 e6 3.Bg5 c5 4.c3 h6 5.Bxf6 Qxf6 6.e4 Qd8 7.d5 Qc7 8.Na3 a6 9.Nc4 b5 10.Ne3 e5
Albul muta si castiga
2 Comentarii
a4
septembrie 4, 2013 - 11:44 amCorect. Partida (in intregime) poate fi vazuta aici http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1013252.
septembrie 4, 2013 - 5:58 pm