Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Bruno Edgar Siegheim – D. Miller
Londra 1925 • Dutch Defence: 2.c4 Nf6 3.Nc3 (A85)
1.d4 f5 2.c4 Nf6 3.Nc3 e6 4.e3 b6 5.Bd3 Bb7 6.f3 Bd6 7.Nge2 Nc6 8.0-0 0-0 9.e4 fxe4 10.fxe4
Negrul muta si castiga
3 Comentarii
10…Cg4
iunie 28, 2013 - 8:29 amMai degraba 1…N:h2+! 2.R:h2 Cg4+! -+
iunie 29, 2013 - 11:04 pmCel mai bine este 10…Cg4 direct (in linia propusa de Ghita albul pare sa pastreze un mic avantaj dupa 3.Rg3!).
iunie 30, 2013 - 3:24 pmIn partida a urmat 11.e5? Dh4 12.h3 Ccxe5! 13.dxe5? Nc5+ 14.Rh1 Dxh3#.