Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Frank Blatt – Lars Milde
WCCF EN200055 2004 • Queen’s Gambit Accepted: 3.e3 and 3.e4 (D20)
1.d4 d5 2.c4 dxc4 3.e3 e5 4.Bxc4 exd4 5.Nf3 Nf6
Albul muta si obtine avantaj
4 Comentarii
1.Cg5! Ne6 2.N:e6! f:e6 3.C:e6! si 4.C:d4! +-
martie 14, 2013 - 8:09 amNu e 1.Cg5, pentru ca dupa 1…Nb4+ negrul egaleaza.
martie 14, 2013 - 5:29 pmAtunci poate 1.Db3! De7 2.Cg5! sau
martie 14, 2013 - 5:56 pm1…Ne6 2.N:e6! +-
Corect. In partida s-a jucat 1…Nc5 2.Nxf7, si negrul a cedat dupa cateva mutari.
martie 14, 2013 - 6:41 pm