Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Yasser Seirawan – Michael Wiedenkeller
Wch U18 1979 • English Opening: Anglo-Indian Defense. Hedgehog System (A17)
1.c4 Nf6 2.Nc3 e6 3.Nf3 d5 4.cxd5 exd5 5.d4 Be7 6.Bf4 0-0 7.e3 b6 8.Be2 Nh5 9.Be5 f6 10.Bg3 Nxg3 11.hxg3 Be6 12.Bd3 g6
Albul muta si castiga
2 Comentarii
13.Txh7 Rxh7 14.Cg5+ fxg5 15.Dh5+ Rg7(g8) 16.Dxg6+ Rh8 Dh7#
februarie 26, 2013 - 8:59 am14…. Rh8(g8) Cxe6 +-
Corect, de aceea negrul a jucat 13…f5. A urmat 14.Th1 si , chiar daca albul nu a gasit cele mai bune mutari, si in partida s-au mai jucat vreo douzeci si ceva de mutari, pana la urma a castigat.
februarie 26, 2013 - 10:45 pm