Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Jasper Valstar 1635 – Christopher Lutz 2580
Intl. Open 2006 • Two Knights: 4.d4 exd4 5.0-0 Nxe4 (C56)
1.e4 e5 2.Nf3 Nc6 3.d4 exd4 4.Bc4 Nf6 5.e5 d5 6.Bb5 Ne4 7.Nxd4 Bc5 8.0-0 0-0 9.Nxc6 bxc6 10.Bxc6 Ba6 11.Qxd5 Bxf1 12.Bxa8
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
1…..Nc4 2.Dxc4 Dd1+ 3.Df1 Nxf2+ +-
decembrie 10, 2012 - 9:45 am2. Dxd8 Txd8 +-
Corect. In partida (care a mai continuat pentru vreo 10 mutari) albul a ales varianta cu 2.Dd8.
decembrie 10, 2012 - 6:54 pm