Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Johannes Zukertort – Cecil de Vere
Londra 1872 · Sicilian: Taimanov 5.Nc3 Qc7 6.f4/g3/Be2 (B47)
1.e4 c5 2.Nf3 Nc6 3.Nc3 e6 4.d4 cxd4 5.Nxd4 a6 6.Be2 Qc7 7.0-0 Nge7
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1.Cdb5-a:b5,2.Ccb5-Db8,3.Cd6-Rd8,4.C:f7-Re8,5.C:h8
noiembrie 10, 2010 - 7:53 amCorect. In partida s-a jucat 1.Cdb5 axb5 2.Cxb5 Da5 3.Nd2 Db6 4.Ne3 Da5 5.Nd6+ Rd8 6.Cxf7+ Re8 7.Cd6+ Rd8 8.Cc4 Db4 9.a3 Dxc4 10.Nxc4 1-0.
noiembrie 10, 2010 - 8:34 pm