Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Erika Agosto – Anna de Maio
1992 Italian championship · Four Knights Game: Scotch Variation (C47)
1.e4 e5 2.Nf3 Nc6 3.Nc3 Nf6 4.d4 exd4 5.Nd5 Be7?! 6.Nxd4 Nxe4?! 7.Nf5!? 8.g6?
Albul muta si castiga
9 Comentarii
1.Cfe7 Ce7 2.Dd4 +-;
mai 22, 2010 - 2:31 pm2…Cd5 3.Dh8 Re7 4.De5 +-;
2…Tg8/Tf8 3.De4 +-
1.Cf:e7! C:e7 2.Dd4!si albul castiga o piesa!
mai 22, 2010 - 2:41 pmCorect. Partida a continuat cu 1.Cfxe7 Cxe7 2.Dd4 Cxd5 3.Dxh8+ Re7 4.De5+ Rf8 5.Nh6+ 1-0
mai 22, 2010 - 3:42 pmHello
Eu as muta : Cfxe7 Cxe7, Cf6+ Rf8, Nh6 mat
mai 22, 2010 - 4:43 pmAsa e…mai simplu! 🙂
mai 22, 2010 - 4:59 pmNu se poate 2.Cf6… pt. ca negrul are un cal la e4!:)
mai 22, 2010 - 5:00 pmNumai ca la Cf6…iti bate calul simplu…
mai 22, 2010 - 5:01 pm…dar cum postarea e sub genericul “calcul gresit”, cred ca e scuzabil:).
mai 22, 2010 - 5:04 pmda, my mistake 😛
mai 22, 2010 - 11:30 pm