Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Sanahuja – Fernandez
Badalona 1983 · English Opening: King’s English Variation. Three Knights System General (A27)
1.c4 e5 2.Nc3 Nc6 3.Nf3 f5 4.d4 exd4 5.Nxd4 Qf6
Albul muta si castiga
4 Comentarii
1.Cdb5!
decembrie 5, 2009 - 12:29 pm1…De5 2.f4 +-;
1…Dd8 2.Cd5 Nb4 3.Nd2 Nd6 4.c5! a6 5.cd6 +-;
1…Nd6 2.Cd5 De5/Dd8 3.f4/c5 +-
Corect. In partida a urmat 1…Rd8 2.Cxc7! Tb8 3.Ng5!, si negrul a cedat dupa numai 8 mutari.
decembrie 5, 2009 - 6:19 pmFrumoasa varianta jucata in partida, numai ca aceasta varianta a aparut cu largul ajutor al negrului…Oricum, negrul era pierdut indiferent ce juca…
decembrie 5, 2009 - 7:50 pmAsa e.
decembrie 5, 2009 - 7:59 pm