Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Gerard Oskam – Max Euwe
Amsterdam 1920 · Queen Pawn Game: Levitsky Attack (D00)1.d4 d5 2.Bg5 Bf5 3.Nf3 Nf6 4.c4 e6 5.e3 h6 6.Bxf6 Qxf6 7.Qb3 Nc6 8.Qxb7 Kd7
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1. c:d5 – e:d5
noiembrie 13, 2009 - 8:26 am2. Nb5 +- urmat de 3. Ce5
Corect. Euwe a si cedat dupa Nb5.
noiembrie 13, 2009 - 8:43 pm