Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Anthony Santasiere – Edward Bradford Adams
1926 · Queen Pawn Game: General (D00)
1.d4 d5 2.e3 e6 3.Bd3 Nf6 4.Nd2 Bd6 5.f4 Nc6 6.c3 Ne7 7.Nh3 0-0 8.0-0 Bd7 9.e4 dxe4 10.Nxe4 Ng6 11.Nxf6 gxf6 12.f5 exf5 13.Bxf5 Bxf5 14.Rxf5 Kh8 15.Qh5 Rg8
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1.Dxh7+ Rxh7 2.Th5+ Rg7 3.Nf6+ Rg7/Rg8 4.Nf8#
octombrie 19, 2009 - 8:02 amSolutia este corecta (daca citim 3.Nh6+).
octombrie 19, 2009 - 8:12 am