Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu continuarea din partida, si cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Tartakover – NN
Paris 1933
Italian Game: Scotch Gambit. Max Lange Attack Long Variation (C55)
1.e4 e5 2.Nf3 Nc6 3.Bc4 Nf6 4.d4 ed 5.0-0 Bc5 6.e5 d5 7.exf6 dxc4 8.Re1+ Be6 9.Ng5 Qd5 10.Nc3 Qf5 11.Nce4 Bf8 12.Nxf7 Rxf7 13.Ng5+ Kg8 14.g4 Qxf6
Albul muta si castiga
3 Comentarii
1. Txe6.
septembrie 23, 2009 - 9:16 am1.T:e6-Dd8 2.Df3-Dd7 3.Te7! -De7 4.Dd5+ Df7 5.D:f7 #
septembrie 23, 2009 - 12:47 pmCostin e buna prima mutare.
Continuarea lui Miroiu Catalin e foarte buna, in partida negrul a incercat sa scape cu 3…Ce5, numai ca dupa 4.Txe5 h6 5.Te7! a fost silit sa cedeze.
septembrie 23, 2009 - 9:00 pm