Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Zukertort Opening: Tennison Gambit (A06) (dintr-o partida prin corespondenta, Keres-Faltweber, din 1932)
1.Nf3 d5 2.e4 de 3.Ng5 Bf5 4.Nc3 Nf6 5.Bc4 e6 6.f3 ef 7.Dxf3 c6 8.Nxf7! Kxf7 9.Qxf5 Qe7 10.Ne4 h6 11.Nc5! g6 12.Qxe6 Ke8 13.0-0 b5
Albul muta si da mat in 6 mutari
2 Comentarii
1.Dc8 Dd8 2.Te1 Ce4 3. Te4 Ne7 4.Te7!! Re7 5.De6 Rf8 6.Df7#
august 29, 2009 - 10:01 amCorect raspunsul. Scuze, dar nu vazusem ca s-a dat o solutie. O duminica buna si tie.
august 30, 2009 - 11:04 am