Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Dharshan Kumaran – Anthony Miles
Dublin zt 1993 · Queen Pawn Game: Chigorin Variation (D02)
1.d4 Nc6 2.Nf3 d5 3.g3 Bg4 4.Bg2 Qd7 5.c4 e6 6.0-0 0-0-0 7.Nc3 dxc4 8.Qa4 Bb4
Albul muta si castiga
2 Comentarii
1.Ce5 C:e5 2.D:a7 Cc6 3. Da8+ Cb8 4. D:b7+#
august 7, 2009 - 9:27 am2. … c6 3. Nf4 Nd6 4. Da8+ Nb8 5. N:e5 si negru nu mai are
variante
Corect. Partida poate fi vazuta aici http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1098338
aprilie 6, 2013 - 4:49 pm