Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Sicilian Defense: Delayed Alapin (B50)
1.e4 c5 2.Nf3 d6 3.c3 Nf6 4.Be2 Nc6 5.d4 Nxe4
Albul muta si castiga
4 Comentarii
1.d5 – Ca5(e5)
iulie 27, 2009 - 6:44 am2.Da4+ – N(D)d7
3.D:e4… +-
Corect.
iulie 27, 2009 - 8:09 am@rodantero.
iulie 27, 2009 - 11:24 amIar nu avem link sa jucam partida…
Am si eu o propunere pentru tine eventual in rubriciile urmatoare se poate sa cauti diagrame de genul negru muta si castiga ?
Poate sunt si din jocuri reale capcane pe care si negru le poate specula daca albul joaca ceva gresit in deschidere.
Prea punem accentul pe alb si apoi cand jucam cu negru acolo suferim cam mult…(cel putin eu :))
Ideal ar fi ca in viitor sa avem o pozitie pentru alb si o pozitie pentru negru in fiecare articol (asta depinde de timpul tau bineinteles…)
Am sa incerc sa alternez culorile. Legat de link, nu vad sensul pentru care sa pun partial partida pana in momentul cheie (adica ori o punem la miniaturi, ori de forma asta, ca o problema spre dezlegare).
iulie 27, 2009 - 6:05 pm