Am deschis o noua serie de articole dedicata “capcanelor” si/sau greselilor care pot avea repercusiuni imediate la inceputul partidei. Ne-am gandit ca un astfel de subiect ar fi interesant pentru toti cei care vor sa evite pierderea meciurilor chiar la startul lor.
Credem ca e mai bine ca acestea sa va fie prezentate ca diagrame in momentele “cheie” ale combinatiilor, dupa cateva zile urmand ca postul sa fie actualizat cu partida intregrala, cu eventualele comentarii aferente (asta daca nu cumva da cineva solutia inainte, cum s-a intamplat cam de fiecare data pana acum).
Kurt Moll vs Ernst Falkbeer
Vienna 1864 · Van’t Kruijs Opening: General (A00)
1.e3 e5 2.c3 d5 3.d4 Bd6 4.Bd3 Nc6 5.Ne2 Nf6 6.0-0 e4 7.Bc2 Ng4 8.Ng3 h5 9.f3
Negrul muta si castiga
2 Comentarii
1.Ch2! Rh2 2.Dh4 +-
iulie 13, 2009 - 5:26 pmSolutia este corecta, desi continuare din partida este ceva mai buna http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1336338
aprilie 6, 2013 - 4:28 pm